Fotoskrulla Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Mørketid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Flott bilde av "Blåtimen" 1 Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Blåtimen og et fint tåkeslør over sjøen i bakgrunn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 Flott bilde av "Blåtimen" Blåtimen og et fint tåkeslør over sjøen i bakgrunn Hei, og tusen takk for fine ord! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Stemningsfullt og vakkert . Fjellene og lysene som speiler seg i det speilblanke vannet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Stemningsfullt og vakkert . Fjellene og lysene som speiler seg i det speilblanke vannet . Mvh Alec Tusen takk skal du ha! Det var veldig fint noen få timer, nå er det regn igjen. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Prøvde du badevannet her eller hadde du ikke lyst til å plaske til den ferdigstrøkne vannflata??? Du brukte hvertfall det lille som var av lys til å få et flott stemningsbilde. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Prøvde du badevannet her eller hadde du ikke lyst til å plaske til den ferdigstrøkne vannflata??? Du brukte hvertfall det lille som var av lys til å få et flott stemningsbilde. Roar Selvfølgelig bada jeg! Elsker å bade når det knaser av frost under beina mine når jeg kommer på land.....not... Takk for fin kommentar Roar'n Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Flott bild av mørketid, lady M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2016 Flott bild av mørketid, lady M v h Leif Thank you my Lord. Lenke til kommentar
avedon Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Et bra og stemningsfullt bilde, likte dette godt. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2016 Et bra og stemningsfullt bilde, likte dette godt. Mvh. Roy Takk skal du ha Roy ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg