Kristoffer Møllevik Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Få mer ut av actionkameraet ditt med gode fester.ANBEFALING: Her er vårt favoritt GoPro-tilbehør Lenke til kommentar
RayEvil Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Beste tilbehøret til et gopro kamera må da være en Removu S1. https://www.indiegogo.com/projects/removu-s1-smartest-gimbal-stabilizer-for-gopro#/ Gleder meg! Har venta et år på den, bare et par uker unna nå! *glis Dessuten er jeg uenig i at originale ekstra batteri er rimelige, kjøpte en pakke på seks uoriginale batterier som kom like bra ut i test som de originale, til prisen av ETT originalt batteri. Ingen problemer! Og har batteri for hele dagen! 1 Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 www.dx.com har det meste av Gopro tilbehør til en brøkdel av prisen her i Norge. f.eks: GoPro Jaws Flex Clamp koster 425kr uten frakt her i Norge. DX har samme greia (uorginal) til 96kr inkl frakt. Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Hvis man har et GoPro 5 Hero black, så kan man ikke fra firmware version v01.55 bruke uoriginale batterier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Jeg hørte at GoPro går etter selskaper som lager ekstrautstyr til GoPro som foreksempel GoScope? Lenke til kommentar
rasivert Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 "Få mer ut av actionkameraet ditt med gode fester." Ja det er nå en ting at mange trekker med seg videokamera etc på fester, men at det skal være nødvendig å trekke med seg GoPro til partyet ditt er jeg litt i tvil om. Lenke til kommentar
sirbull Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Litt ironisk med en slik artikkel når det akkurat har blitt en greie at GoPro truer med å saksøke små og store tilbehørsleverandører om de ikke slutter å lage tilbehør... 2 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Beste tilbehøret til Gopro er å bruke noke bedre enn Gopro. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Trodde litt av poenget med slike kamera var at de var små? AtW Lenke til kommentar
Leiern Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 www.dx.com har det meste av Gopro tilbehør til en brøkdel av prisen her i Norge. f.eks: GoPro Jaws Flex Clamp koster 425kr uten frakt her i Norge. DX har samme greia (uorginal) til 96kr inkl frakt. Elsker sånne gjerrigknarker som deg..... liker å støtte dem som faktisk lager gode og flotte kameraer jeg, i stede for sinnsykt kyniske dx... lurer på hva dem som lager dette får i lønn ? Lenke til kommentar
Anders Lindemark Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Viss det ikke haster å kjøpe et feste vil jeg anbefale å kjøpe på aliexpress, ebay eller en annen side du stoler på, Det meste av fester som gopro selger kan du få identisk men i litt dårligere kvalitet, anbefaler 3-way'en den er mye bedre enn en selfiestang. tredjeparts batterier fra f.eks. smatree kommer bedre ut på batteritid enn go pro sine originale Lenke til kommentar
Tsenngu Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Hallo....Alt dette for å filme med et action Kamera? Er ikke så mye action igjen heller pakkemester full sekk for å filme litt sykkeltur el lignende ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg