mag86 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Jeg skal kjøpe meg et nytt digitalt kamera. Jeg hadde bestemt meg for Ixus 400, men ble veldig usikker når jeg så testen på Dinside og TV2. Jeg syntes testvinneren Nikon Coolpix 3700 virket veldig interessant. Jeg har bildene mine mest på datamaskinen, og hvis jeg bestiller eller skriver ut noen, så er det i vanlig bildeformat. Jeg lurer derfor på hvilket av disse to kameraene jeg burde velge, og hvilket dere ville valgt? Endret 29. november 2003 av mag86 Lenke til kommentar
skippervorse Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Var akkurat i samme situasjon og mitt valg ble IXUS 400. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Hvor fornøyd er du med det? Lenke til kommentar
skippervorse Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Har ikke fått det ennå. Regner med at det kommer til mandag. Lenke til kommentar
Nikon Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Disse kameraene er nok såpass like i ytelse at det blir mer et spørsmål om smak og behag. For mitt vedkommende falt valget på Nikon'en. Lenke til kommentar
skippervorse Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Har også stor tro på nikon men: 1) Det så nytt at det ikke finnes særlig mange tester 2) Det er et 3 megapixler kamera, og jeg ville ha 4 m Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Jeg tenkte også at jeg ville ha et 4M kamera, men så begynte jeg å tenke litt på hva jeg bruker bildene til. Derfor er jeg ikke sikker på om det er nødvendig med et 4M kamera. Hvis det er noen som har Nikonen kan de gjerne si noe om hva de syntes om kameraet. Jeg lurer også litt på hva som egentlig følger med kameraet, det står noe på Interfotos hjemmesider (importør av Nikon), og noe annet på Nikon.no. Endret 30. november 2003 av mag86 Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Var akkurat i samme situasjon og mitt valg ble IXUS 400. Samme her. Er kjempefornøyd me IXUS'en. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Takker for alle svar. Har nå bestemt meg for å kjøpe Ixus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå