Gå til innhold

Sikkelig flause!

-kga-

Anbefalte innlegg

Har vert på lan noen dager nå, og pc`n min funka ikke på noe i starten :wallbash: . Jeg tok da og innstalerte XP versonen min i steden for Win2k, alt fuka mye bedre da (Jeg hadde noe sykelig med virus på min PC for lit sia, mulig det herpe Win2k versonen :shrug: )

Jeg hadde for en gang skyld ikke tat med meg alle driverne, har altid hat med det før, men nesten aldri hat bruk for dem. Jeg fik dermed ikke lyd og jeg hadde heller ikke driverne til mit Highpoint kort som 2 av mine største disker er kobla til.

Men jeg tenkte jeg kunne leve med det, var et stykke hjem. Var veldig mye stress og måtte innstalere alle spill på nytt som vi skulle spille på de diskane som ikke var kobla til det korte, for alt av noe interesse er på de andre diskanne.

Nå når jeg har kommet hjem fant jeg ut at disketen med driverne til HigPoint kortet sto i disketstasjonen :blush: Jeg kunne hat sluppet alt det styret om jeg hadde vist at de var der, fant den først nå etter å endevent rommet etter den! :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, stakkars siranderz :p

Og man drar ikke på LAN uten drivere da for ******! Jeg har alltid med meg drivere og strips jeg :thumbsupforbjaa: Det er alltid folk på LAN jeg drar på som må formatere o.l så mangler de drivere, mens jeg ler de i trynet mens jeg brifer med mine driver cder :green:

Lenke til kommentar
Haha, stakkars siranderz :p

Og man drar ikke på LAN uten drivere da for ******! Jeg har alltid med meg drivere og strips jeg :thumbsupforbjaa: Det er alltid folk på LAN jeg drar på som må formatere o.l så mangler de drivere, mens jeg ler de i trynet mens jeg brifer med mine driver cder :green:

Ond BjaA, veeeeldig ond...

(Men j*vlig artig...)

Lenke til kommentar
Haha, stakkars siranderz  :p

Det er en av de eneste ganganne jeg ikke har tat med meg driverne. Skjelden hat bruk for de før, så jeg tenkte at "det kommer ikke til å skje meg" tanken.

For det første, jeg er veldig trøtt så det blir kanskje litt dårlig humor men la gå,

driti på drage? Du driter vell ikke på etternavnet mitt? -> anders drage ? noen som tok den?

er trøtt så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på en trøtt-humor.

Sorry, jeg skal tørke det bort igjen. Hadde ikke peil på at folk hadde slike etternavn :tease:

Er vel ikke den rette til å si noe jeg, etternavnet mit er et jente navn skrevet på en eldre skrive metode :roll:

Når enkelte lærere roper opp etter eternavnet for å sjekke at folka er til stede så roper de it et jente navn, og jeg må rope ut, ja! :lol:

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...