Spillredaksjonen Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Litt på etterskudd, men nå kan du finne ut om du har vunnet noe hittil i år.JULEKALENDER: Her er vinnerne av julekalenderen så langt Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Gratulerer til alle vinnerne Men, Gamer, hvor ble det av luke 12? Lenke til kommentar
kickerr Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Ehh... Finner ikke luke 12... Har dere glemt den eller gjemt den? Lenke til kommentar
jorlille Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Var der tidligere i dag, men fant den ikke jeg heller - greit at den ligger i historikken... http://www.gamer.no/artikler/konkurranse-vi-er-halvveis-gjennom-adventstiden-her-er-luke-nummer-tolv/365646 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Gratulerer til alle vinnerne Men, Gamer, hvor ble det av luke 12? Ehh... Finner ikke luke 12... Har dere glemt den eller gjemt den? Var der tidligere i dag, men fant den ikke jeg heller - greit at den ligger i historikken... http://www.gamer.no/artikler/konkurranse-vi-er-halvveis-gjennom-adventstiden-her-er-luke-nummer-tolv/365646 Heisann, Ser dere fant luken. Den forsvant antageligvis fra forsiden da jeg desket litt fra mobilen mens jeg trasket rundt på IKEA i går ettermiddag. Beklager det. Lenke til kommentar
gupp_InnleggNO Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Klarer ikke finne vinnerne for 19-24 noe sted. Tips? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Som vanlig er hele dritten rigget. Antagelig bare folk i redaksjonen som vinner Grattis med fine premier heldiggriser Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Gratulerer til vinnerne Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Som vanlig er hele dritten rigget. Antagelig bare folk i redaksjonen som vinner Grattis med fine premier heldiggriser Nær familie og venner mener du? Neida. Tror nok det er seriøst! Lenke til kommentar
StevenedwWood Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Woop ?. Når sendes premiene ut? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå