Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama og puppene hennes

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-245639

Å ta på plastpupper er radikalt annerledes enn å ta på naturlige pupper. Alt blir bare feil med plastpupper. Dreper hele gleden med puppetafsing.

hva baserer du dette på?

regner med at du troller i og med at jeg av personlig erfaring vet at det du skriver ikke stemmer med virkeligheten.

Personlig erfaring etter å ha tafset på rundt et dusin plastpupper og et enda høyere antall naturlige pupper. Begge kategorier i alle slags størrelser og former.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dette ikke er trolling regner jeg med at du enten har en mental greie som påvirker objektiviteten din eller du har vært så uheldig at du kun har vært borti overdrevne brystøkninger. Det du skriver er iallefall langt fra sannheten utifra hva jeg har opplevet (jeg har opplevd gode og dårlige implantater).

Lenke til kommentar

Det er ikke din feil eller hennes feil. Det er samfunnets feil, som fremstiller kvinner på en slik måte det gjør i film og media. Ikke rart kvinner spesielt, får komplekser. De skal konkurrere med horer med spisevegring og silikonpupper. Det er helt urealistisk. Er det noe folk virkelig vil ha?

Jeg tror løsningen hennes er å ha mer fokus på samfunnet og forståelse av det falske bildet som tegnes i media osv, slik at hun kan få et normalt selvbilde i forhold til den faktisk verden.

Å ha tynne kvinner uten hofter og uten fett er ikke naturlig for kvinner flest. Det er naturlig for kvinner å ha mer fett enn menn, og de fleste menn foretrekker kvinner med kvinnelige former, fremfor en plastisk dukke med halvt mannekropp og halvt kvinnekropp. Jeg foretrekker iallefall ekte kvinner, og ekte kvinner har hofter og litt fett på kroppen. Mye fett er selvsagt usunt, men noe fett er helt normalt. Kvinners pupper er like forskjellig som menns hårsveis. De kommer med personens genetikk og levestil. Å "løse" det med plastikk i kroppen er ikke bare dumt, men kan være direkte skadelig og farlig.

Jeg ville iallefall ikke ha operert inn slike ting i kroppen. Risikoen er rimelig stor, og det vises i statistikken av kvinner som nå fjerner silikonen, for det er faktisk mange. Hva er det de har lært seg egentlig? Hvorfor fjerner de denne?

Kanskje det også vil hjelpe henne å se på andre kvinner og se seg selv i lys av normale kvinner, heller enn kvinnen slik det fremstilles i media, filmer, blader osv. Det eneste som virkelig er naturlig å endre på er nivået av fett og kroppens helsetilstand og sammensetning av muskler/fett. Det kan man gjøre med trening og kosthold. En del trening kan også løfte puppene og/eller få de til å se større ut, mer fremtredende. Om det absolutt er et ønske.

Puppene er ikke gigantiske, nei, men de passer kroppen. Akkurat passe store - og - nydelig form og perfekt nippel placement. I og med hun er slank stikker de langt ut fra magen.

Morsomt at hun har puppene på magen :green: 

Det har jeg personlig aldri sett før :ninja:

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Det har alt å gjøre med at hun ikke har nok tillit til han og hans evne og vilje til å elske henne ubetinget.

Det er ingen som elsker noen ubetinget. Alt er en stor gråsone. Hvis en mann elsker en kvinne, og den kvinnen etterhvert blir en mega-bitch, spiser kun chips til hun veier 200+ kilo, dreper familien hans, og drar for å bli med i IS, så vil han selvsagt ikke ha henne tilbake. 

Det dummeste man kan gjøre i et forhold er å tro at noen elsker en ubetinget, og at man kan gjøre hva man vil uten at det har konsekvenser.

Det hun heller må innse er at han elsker henne uansett puppestørrelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...