roar_1A3 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Går det an å skru den av, eller eventuelt lavere ??? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Nei, kun i firmware oppgradering... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hva med å se i instruksjonsboka? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hva med å se i instruksjonsboka? Og hvis du hadde visst litt om GD87 eller lest andres poster her så hadde du skjønt at det ikke går. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg hadde GD87 før, og jeg hadde dette problemet. Hvis du derimot skaffer deg nyeste firmware, så får du bort lyden. Da jeg hadde telefonen, var det firmware A53 som var nyest. Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har ikke telefonen enda, lurer derfor på dette og kan ikke se i noen instruksjonsbok. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hatet kameralyden på GD87 og fant ut at det går an å fjerne lyden men da må du inn og forandre på softwaren ved hjelp av et program. Du må ha en kabel for å gjøre dette. Mer info finner du her: http://free.srv.hu/g/d/gd87fe/index.htm Lenke til kommentar
cnil Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Går det an å skru den av, eller eventuelt lavere ??? Du har merket at jenter ikke liker å bli tatt bilder av? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 mao. er e700 reklamen (hun som slenger seg over bilen osv.) litt villedene... i virkligheten ville historien ha blitt litt anderledes... kanskje Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Går det an å skru den av, eller eventuelt lavere ??? Du har merket at jenter ikke liker å bli tatt bilder av? Det er ikke derfor... Den er bare så veldig høy, jeg vil ikke ha en tlf som har høyere kameralyd enn ringetoner ! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Går det an å skru den av, eller eventuelt lavere ??? Du har merket at jenter ikke liker å bli tatt bilder av? Det er ikke derfor... Den er bare så veldig høy, jeg vil ikke ha en tlf som har høyere kameralyd enn ringetoner ! Sier de alle. Neida, er helt enig, hadde telefonen selv og synes også lyden var noe høy. Da jeg ikke fant ut hvordan jeg fikset det med det første, gadd jeg ikke bry meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå