akelbo Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Resident Evil 7-demoen ankommer Xbox One og PC denne måneden.Snart får flere spillere besøke skrekkens hus Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Betyr dette at vi får oppleve spillet i VR på PC også via SteamVR? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Betyr dette at vi får oppleve spillet i VR på PC også via SteamVR? Nei VR biten er eksklusivt til PSVR i 1 år..... Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Besøkte skrekkens hus på PS4 her for en uke siden eller noe. Virker meget lovende. Føltes veldig PT inspirert, men det er altså helt greit. Dette var første gang jeg virkelig følte at jeg var spent i kroppen mens jeg spilte ett skrekkspill. Klarer rett å slett ikke å virkelig leve meg inn i skrekkspill som er i third person eller hvor grafikken ikke er bra nokk. Grafikken her derimot er fæl på en nydelig måte og det hjelper virkelig opplevelsen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå