N* Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Hei, jeg er altså. Denne: Bendik. Mer, eller mindre: Kjent, her på forumet. Som: N*. Hvor, noen av mine produkter. Har blitt, undertrykt. Her, på forumet. Sikkert Siv, som står bak. Jeg mener det var noen, besøkende; her, på: "Diskusjon.no." Fra, forskningsrådet. Nærmere bestemt, i tråden: "http://bendiklaland.info."På web-kritikk forumet. Det kom besøkende, fra høyskolen der jeg gikk, også. De kommenterte, flere av dem. Det ble etterhvert, en lang tråd. Og jeg fikk, faktisk en del fans. Mange, av dem var også, tidligere: "Diskusjon.no-medlemmer." Fordi jeg fikk med meg, ett par: Unge talenter. Til: KHIB. Etter mine innovasjons-bidrag til: WEB 3.0 (Design standardisering). Og HTML5-geometri (WHATWG). Det var snakk om gratulasjoner, til meg. Angående, rådets forhold til prosjekt: "VELOPT." Hvor de, ordnet salget av en rekke: "VELOPT - dokumenter og skjemaer." Jeg fikk, solgt en formel; med andre ord. Antagelig, til: Flere institutter, knyttet til rådet, selv. De snakket, om: 7,1 millioner kroner. Som lønn, for og komme, med: Original vitenskap. Altså: "VELOPT." Videre, skriver jeg (her på forumet.) At jeg ikke, har bruk for pengene/noen trenger de, fremfor meg. Jeg ønsker, derfor: At de 7 millionene, går til Norsk uføretrygd. Forhåpentligvis, økende; for akkurat de summene. Bittelitt, iallfall. Det med uføre, var sånn ca. "greit." Rådet, tilkalte noen fra: Regjeringen. Dette var, rett etter skiftet til hva vi har, i dag. (2016 - Blå regjering - "FRP, KRF & HØYRE") - Men så! Jeg viser, til dokumentet: detail.pdf. Det er da, at han jeg kjenner, fra: Forskningsrådet. Kommenterer: "Dette, blir undertrykt sterkt, Bendik." http://bendiklaland.info/detail.pdf Og så... Poff! ...Alt, er borte fra forumet, her. Hele diskusjon.no-moroa mi, forsvinner. - Noen, som husker dette? Hva syntes, dere? Kan forumet, opprette hva som, ble slettet? -Dere aner ikke, hvordan jeg kan anklage. For: Historieforfalskning og undertrykkelse. - Kan bli dårlig reklame, for "diskusjon.no" hva? -Hvorfor ikke gjenopprette? Dere skulle jo nektet, fra starten av. Spør du, meg. Og like, deretter: Kommer dette BENDIK-bandet, frem. Jasså... Så de lurer på, hvor mye baluba jeg kan starte, med BENDIK-bandet... Nei takk, jeg er ikke en kunstner, som kaster bort tiden på sladre-fjas. Jeg tegner ikke SE&HØR-covere. edit: Litt sladder, kan jeg jo bidra, med. 071.png Endret 9. april 2017 av N* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå