Spillredaksjonen Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Norge har hatt et lyst spillår.KONKURRANSE: Nye premier skjuler seg bak luke nummer seks Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Mulig jeg er blind, men tror ikke dere publiserte tidligere vinnere. Trodde det skulle være på mandager 1 Lenke til kommentar
whtevr Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Mulig jeg er blind, men tror ikke dere publiserte tidligere vinnere. Trodde det skulle være på mandager Da var jeg ikke den eneste. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 To spørsmål jeg ikke trengte å google! Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Mulig jeg er blind, men tror ikke dere publiserte tidligere vinnere. Trodde det skulle være på mandagerDa var jeg ikke den eneste. Hei, Vi utsatte trekningen til i dag på grunn av et feil med et av spørsmålene. Kunngjøringer er på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå