Leif Olsson Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Stille søndag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Bra bilde, med akkurat den følelsen av tidlig søndag. God eksponering / lysbehandling. Ikke bare jeg som liker kvadratiske bilder fra tid til annen! :-) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Har alle dratt på juleferie allerede? Et flott komponert gatebilde med dertil julepynt. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 Hei Roar og Melvin. Ja stille søndag, ikke juleferie ænnå men sovmorgen. Fint då at nyde denne morgen med fototur ? Takk før hyggelige kommentarer ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Fint bilde! Jeg likte dette. Fint i kvadratisk format. Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) Andenes sentrum? #værret Endret 7. desember 2016 av oPRE Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Fint bilde! Jeg likte dette. Fint i kvadratisk format. Takk takk lady Madonna M v h Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Andenes sentrum? #værret Så riktig, Andenes sentrum, værret. Storgata M v h Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Flott og naturlig bilde. Likte godt den kvadratiske komposisjonen her. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Flott og naturlig bilde. Likte godt den kvadratiske komposisjonen her. Mvh Fredrik Hei mann . Takk før hyggelig kommentar i " kvadratisk form " M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg