RuneK Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Bunesfjorden - Lofoten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Sørover? Kan det stemme? Sørøst? Jeg fikk ikke med meg denne turen på min tur til Lofoten, men den står på programmet til neste gang. Kjempefint bilde! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Flott bilde av flott landskap! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2016 Sørover? Kan det stemme? Sørøst? Jeg fikk ikke med meg denne turen på min tur til Lofoten, men den står på programmet til neste gang. Kjempefint bilde! Turen kan anbefales, en forholdsvis lett og grei tur. Du har helt rett ja, det er mer sørøstover Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2016 Flott bilde av flott landskap! Mvh Fredrik Takker for det Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Blir vanskelig å si noe stygt om dette. Når det gjelder natur så kan det vel ikke bli bedre enn Lofoten. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 Blir vanskelig å si noe stygt om dette. Når det gjelder natur så kan det vel ikke bli bedre enn Lofoten. Roar Takker for kommentaren Roar. Er litt forundret at det mangler forbedringspotensiale Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg