Athos2011 Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Jeg har en litt eldre pc som det er installert Windows Vista på.Det er ikke denne pc'en jeg bruker pr idag.Det ser ut som at bruker-kontoen jeg vanligvis brukte ikke fungerer lenger. Det står at "brukerprofilen kan ikke lastes inn". Det er en gjeste-konto på denne pc-en. Den kan brukes som vanlig. Går det an å få den opprinnelige brukerkontoen til å fungere igjen? Og så er det en administrator konto der jeg må ha et passord for å komme inn. Den ble opprettet sist gang pc-en var på reparasjon. Det passordet har jeg ikke. Hvordan går jeg fram da? Jeg vet at Windows Vista bør oppgraderes til Windows 7 før den kan videre oppgraderes til Windows 10. Det koster vel noe å få oppgradert til Windows 7? Noen som vet ca pris? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Skal du betale for en oppgradering til windows 7 for så å betale for ytterligere en oppgradering til windows 10? Høres ut som penger ut vinduet i mine ører. Kjøp heller en windows 10 lisens, det ser det ut som du ikke kommer unna uansett. Kan være verdt å titte på kinguin. 2 Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2016 Skal du betale for en oppgradering til windows 7 for så å betale for ytterligere en oppgradering til windows 10? Høres ut som penger ut vinduet i mine ører. Kjøp heller en windows 10 lisens, det ser det ut som du ikke kommer unna uansett. Kan være verdt å titte på kinguin. Ok, takk for tipset:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå