Gå til innhold

Windows Vista - Kommer ikke inn på bruker-kontoen

Athos2011

Anbefalte innlegg

Jeg har en litt eldre pc som det er installert Windows Vista på.Det er ikke denne pc'en jeg bruker pr idag.Det ser ut som at bruker-kontoen jeg vanligvis brukte ikke fungerer lenger. Det står at "brukerprofilen kan ikke lastes inn".

Det er en gjeste-konto på denne pc-en. Den kan brukes som vanlig. Går det an å få den opprinnelige brukerkontoen til å fungere igjen?

Og så er det en administrator konto der jeg må ha et passord for å komme inn. Den ble opprettet sist gang pc-en var på reparasjon. Det passordet har jeg ikke. Hvordan går jeg fram da?

Jeg vet at Windows Vista bør oppgraderes til Windows 7 før den kan videre oppgraderes til Windows 10. Det koster vel noe å få oppgradert til Windows 7? Noen som vet ca pris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du betale for en oppgradering til windows 7 for så å betale for ytterligere en oppgradering til windows 10? Høres ut som penger ut vinduet i mine ører. Kjøp heller en windows 10 lisens, det ser det ut som du ikke kommer unna uansett. Kan være verdt å titte på kinguin.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skal du betale for en oppgradering til windows 7 for så å betale for ytterligere en oppgradering til windows 10? Høres ut som penger ut vinduet i mine ører. Kjøp heller en windows 10 lisens, det ser det ut som du ikke kommer unna uansett. Kan være verdt å titte på kinguin.

Ok, takk for tipset:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...