AnonymDiskusjon Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Hei. Noen andre her som liker når det motsatte kjønn lukter litt svett? Blir dere tente av det? Anonymous poster hash: 794b0...a32 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Moderatormelding Trådtittel er endret til noe mer beskrivende, i henhold til retningslinjene punkt 2.3.Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden. Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 hehe nei aldri hørt om noen som tenner på det. Men folk er jo forskjellig og har ulike ting som tenner dem. Lenke til kommentar
Barbarian'71 Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Kan lukte digg. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Jeg liker veldig godt at jenta mi lukter menneske Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 Jeg tenner på nydusjet. Ingenting galt med svette, men når svette er blitt så gammel at man kan lukte den, da forteller det meg at denne jenta ikke har vasket seg på lenge (både her og der), og jeg mister totalt lysten. Anonymous poster hash: 1d54d...ddb 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Veldig, veldig vanlig. I mange kulturer spiser man mat som får svetten til å lukte ekstra ille, for å tiltrekke seg det motsatte kjønn. Det beste eksempelet jeg kommer på er Bulgarske bryllup. Mannfolkene spiser løk som om det var epler, og danser i timesvis med en klut i lysken som absorberer all svetten. Der etter gnir de kluten rundt på overkroppen, for å forsterke lukten av svette og feromoner. Veldig tiltrekkende. Endret 6. desember 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 spurte ei jente en gang om hun likte lukten/smaken av mus eller pi**, og hun svarte at hun likte begge deler... er dette vanlig? Anonymous poster hash: c39db...baf Anonymous poster hash: c39db...baf Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 Snakker vi bare "ikke dusjet på en dag", eller snakker vi "gammelt treningstøy"? Vesentlig forskjell. Førstnevnte er helt greit, kroppslukt er bare fint. Men sistnevnte er på ingen måte greit. Anonymous poster hash: ed878...82d Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Snakker vi bare "ikke dusjet på en dag", eller snakker vi "gammelt treningstøy"? Vesentlig forskjell. Førstnevnte er helt greit, kroppslukt er bare fint. Men sistnevnte er på ingen måte greit. Anonymous poster hash: ed878...82d TS skriverlukter litt svettRegner da med at det er snakk om normalt aktivt menneske med normal hygiene kontra enkelte som oser bensin og diesel. Endret 6. desember 2016 av Invader Zim Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 snakker type en dag, kanskje to. bare tanken på en natural jentekropp gjør meg kjempekåt! Anonymous poster hash: c39db...baf Lenke til kommentar
Barbarian'71 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Enig. Elsker å kunne lukte en hint av fersk svette fra henne. Er dette rart av meg? Liker det bedre enn parfyme, faktisk. Endret 6. desember 2016 av Barbarian'71 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Jeg liker ikke parfyme heller, kan bli litt grinete hvis forloveden har tatt på deo og jeg tror det er parfyme, for han lukter jo så sinnsykt godt av seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Nei. Jeg har jobbet sammen med folk som gikk med den samme T-skjorta i to uker. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Nei. Jeg har jobbet sammen med folk som gikk med den samme T-skjorta i to uker.Uuuuuh, sexy! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 hva med en litt svett genser som har blitt brukt i noen dager? lukter det digg eller fy? hva om man er tiltrekt av dama/gutten? Anonymous poster hash: c39db...baf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg