Isildur Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Tenkte jeg skulle får meg harddisk basert mp3-spiller nå, men har ikke så mye erfaring med de... Syns I-Pod'ene er litt dyre... Noen som vet noe særlig om Creative Nomad Jukebox Zen med 20GB lagringskapasitet? Har lest testen på hardware.no, men har lyst til å høre med folk her... Noen som vet noe? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hei, det er en kjempe flott mp3 spiller. God lyd og veldig enkelt å lage spillelister og slikt. Det eneste minuset er størrelsen. Den har bedre batteritid men du bør se på NX versjonen! Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Hva er forskjellen på vanlig og NX da, bortsett fra størrelsen på hard-disk? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hva er forskjellen på vanlig og NX da, bortsett fra størrelsen på hard-disk? Veldig lite etter det eg har sett. Den ser _litt_ annerledes ut.. Har sjøl sikla på ein mp3 spelar ei stund, men det skal vere så j***** å bestemme seg! Foreløpig står valget mellom Zen og asono HD500 (på tilbud no såg eg) Den er absolutt verdt å ta ein titt på, det einaste negative eg kan finne på den er størrelsen. Den blir levert bed brukbare øyreproppar og den har muligheit for fjernkontroll, noke zen ikkje har. Eg har desverre ikkje hørt noke om lyden på den, men ut i fra brukarerfaringane og erfaringane (erfaringen?) her på hw.no ser det bra ut. Eg har laga ein post om denne tidligare, men det virka ikkje som om noken har den. No heller eg litt mot asono til tross for størrelsen når eg såg den var nedsatt. http://asono.com/no/product_info.php?cPath...products_id=264 Eg spør like godt i denne tråden og eg, er det noken som har denne eller den større versjonen, så rop ut!! Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Takk for tipset med Asono... Så ut som en glimrende spiller... Også blir den automatisk en egen partisjon i Windows, noe Zen ikke gjør... Flere som har noen anbefalinger her? Creative Nomad Zen vs. Jaxx jukebox HD500 La forresten merke til at Jaxx-spilleren ikk støtter Firewire, og det kan jo være litt negativt hvis man har mulighet til å bruke det... Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 nomad er å regne for en av de beste på markedet. Den blir oftest sammenlignet med iPod, og da hagler det med linker som sier at nomad har best lyd. Designet er jo ikke like bra - spec på ikke_nx, men så lenge du er bekvem med det så er det greit. Har selv 10GB iPod v3 og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med all plassen, så 20GB skulle duge. Tror uansett ikke du blir skuffet med en nomad Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Jaja, bestilte asono HD500 eg Håper eg blir fornøyd. Endret 29. november 2003 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå