Jonas Magerøy Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 The Last Guardian er et spill der de gode delene overskygger skavankene.ANMELDELSE: The Last Guardian Lenke til kommentar
xtordx Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 litt skuffende, men litt som forventet når tross alt det har vært i utvikling så lenge. Og spesielt siden shadow of the colossus var såpass bra. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Flott anmeldelse. Ser frem til og teste dette ut sammen med fruen og barna. Hva sånn ca lengde er det på spillet ? Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Ifølge howlongtobeat så er spillet mellom 8.5 til 10 timer langt. Har allerede Ico og Shadow collection ( bare ikke spilt enda ) blir nokk å kjøpe dette en gang i framtiden, bare ikke dag 1 kjøp for meg Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2016 Flott anmeldelse. Ser frem til og teste dette ut sammen med fruen og barna. Hva sånn ca lengde er det på spillet ? Om lag femten timer effektiv spilletid. 1 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Bra anmeldelse! Beskriver godt de forskjellige elementene spillet består av, og er tydelig anmeldt av riktig person med et forhold til "canon." Ad seige og litt upresise spillmekanikker/bevegelser, samt et klønete kamera, så høres det jo unektelig ut som Ico... Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Flott anmeldelse. Ser frem til og teste dette ut sammen med fruen og barna. Hva sånn ca lengde er det på spillet ? Om lag femten timer effektiv spilletid. Supert. Takker for svar 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Gleder meg veldig til dette, er litt redd jeg har for høye forventninger da, selv om hypen har lagt seg en del siste årene. Får se på onsdag når jeg har tid Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Virker som det lider av mye av det samme problemet som ICO led av, hvor å kalle på Yorda kunne være tidvis frustrerende. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Synest det er synd at det ein skiljer så skarpt mellom "det kunsteriske" og det spelmekaniske. Å ha naturleg og intuitiv kontroll over karakteren sin er like mykje kunst i mine auge. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Ikke overaskende et spill med sprikende anmeldelser. Uten å ha spilt det selv enda men utifra anmeldelser så kan det se ut til å bli en ny klassiker på linje med ICO og Shadow of the Colossus. Får bare håpe at dem får ordnet den elendige ytelsen...20 fps i et spill som dem har brukt så mange år på er ikke akseptabelt. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Ikke overaskende et spill med sprikende anmeldelser. Uten å ha spilt det selv enda men utifra anmeldelser så kan det se ut til å bli en ny klassiker på linje med ICO og Shadow of the Colossus. Får bare håpe at dem får ordnet den elendige ytelsen...20 fps i et spill som dem har brukt så mange år på er ikke akseptabelt. Dette blir også en test av hvordan Sony takler PS4 mot PS4pro. Om det blir sånn jeg har fryktet at en enten lager spill som er for kraftige for PS4 (type, greier ikke å kjøre i 30/1080p med en respektabel grafikk). Eventuelt lar være å støtte opp under spill på den svakere konfigurasjonen fordi det finnes en sterkere konsoll som er beregnet på de som mer sannsynlig bryr seg om bildefrekvens, oppløsning osv. Eller om Sony vil prøve alt de kan for å optimalisere spillet for å kjøre best mulig på PS4 slik de ville ha gjort hvis PS4pro ikke var der, og i det minste hadde vært ærlige, og latt være å utgi spillet hvis de ikke hadde hatt noen forhåpning om å kjøre spillet godt på den originale PS4 maskinen. Endret 6. desember 2016 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Jeg er storfornøyd med the last guardian. Tror jeg skal bytte ut katta mot en slik kattehundlaracroft sak, 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå