Pande Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Omvendt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Behovet er sikkert til stede her også, så vel som der ute. Ser ikke ut som han har stilt seg opp frivillig. Men jeg synes dette er akseptabelt å legge ut. Personer som misjonerer gatelangs, er en del av det offentlige rom og har forsåvidt offentlig interesse. God dokumentasjon. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 Takker for god tilbakemelding Gunnar. Snakket med denne karen, og han opplyste at han var ute for og misjonere. Stod på samme plass over flere uker. Hvor han kom fra, vet jeg ikke. Jeg spiller nok litt på fordommer, og vil nok at betrakteren skal stå fritt til og tolke scenarioet. Mine tanker er nok paradokset...og ikke noe form for "uthengning". Om dette er akseptabelt, kan nok diskuteres, men jeg mente nå det. (Har ligget lenge og "ruget" dette bildet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg