Hotel Papa Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Noen som vet tidspunktet kampen mellom Norge og Danmark går i morgen? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2016 Noen som vet tidspunktet kampen mellom Norge og Danmark går i morgen? 20.45 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Skikkelig nedadgående kurve på Norge dette mesterskapet. Hele bakspillerrekka har vært helt elendige. Hegh-Arntzen er så dårlig hun. Kanskje den dårligste jeg har sett på dette nivået. Hva har hun på Thorir? Danmark fortjener seier her. Norge vinner da til slutt. Ufortjent spør du meg. Best første 6 min så var danskene mye mye bedre etter det. Bekymringsverdig spill av de norske. Endret 11. desember 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Nå må folk slutte å klage for at vi vinner, herregud så bortskjemte vi er med dette håndball laget. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) Enda dårligere i dag enn mot Danmark! Mer feil enn ikke. Heldigvis er Ungarn like ræva. Hegh-Arntzen og Ingstad ass. Send de hjem! Må da finnes bedre folk som sitter hjemme i Norge? Bare putte 10 på en omgang. Flaut flaut flaut! Finnes det et lag som putter mindre på straffer enn Norge? Dette er bare komisk. Ser ut som et norskt kretsmesterskap utpå der. Den dårlige trenden bare fortsetter! Vi ligger altså under! Hvor har denne utgaven av Hegh-Arntzen vært så langt i EM? Bedre av henne nå, men generelt alt for dårlig. Sliteseier og heldige igjen. Dette er for dårlig. Bekymringsverdig utvikling. Dårlige mot Danmark og enda dårlige i dag. Hegh-Arntzen banens beste? Kjempetrolling av delegasjonen. Bare Grimsbø som holder oss inne i kampen i dag. Endret 13. desember 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Der var det semi, så da dukker jeg opp i tråden i år igjen. Dessverre er jeg å ser Star Wars i morgen når kampen holder på. Kanskje jeg rekker slutten? Men hvor er alle som sloss om Nora Mørk? Har de forlatt oss? Er de lei av Nora? Medgangsupportere altså Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Skal også på Star wars i morgen, men 16.30 så jeg rekker det kanskje. Visste ikke atr det var kamp i morgen en gang. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Fortsetter der vi slapp i går. Veldig veldig svakt. Grusomt i begge ender. Noe bedre nå. 4 mål siste 3 min. Fortsatt for mange enkle feil. Nora har vel 3 feil alene. Hadde det ikke vært for Solberg hadde dette vært veldig stygt. Reddet en håndfull 100% sjanser nå. Lekker som en sil bakover. Elendig forsvarsspill. Heldigvis er Tsjekkia også krise bakover. Mye, mye bedre andreomgang. Dette er mer Norge som vi forventer! Strålende andreomgang. Kampen mot Frankrike på fredag blir veldig spennende Endret 14. desember 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Det klages på tynt oppmøte på tribunene, men hva forventes egentlig sånn rett før jul? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Det klages på tynt oppmøte på tribunene, men hva forventes egentlig sånn rett før jul? Har ikke fått med meg klagingen, men generelt sett tror jeg folk er mette av håndballen. De siste 12 månedene har det vært tre internasjonale mesterskap. Det er rett og slett altfor lite prestisje når man i en fireårsperiode har fem mesterskap. Tror ikke det hadde vært utsolgt på fotballstadionene heller om det var mesterskap hver eneste sommer. Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Ble litt bedre etter hvert! Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Er det noen som vet hva treffprosenten på straffer er i håndball? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2016 Dette er håndball på høyt nivå! Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Om det her går, så er det ikke tvil om hvem som er matchvinner..! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 2 omgang var en berg og dalbane, helt rått forsvar av Norge 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Norge i kjempetrøbbel... Ligger under med 4 allerede. Grusomt i alle ledd nå. Lenge siden jeg har sett Norge bli så pisset på som nå. Småjenter mot kvinner der ute nå. Endret 18. desember 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 jepp første 20 har ikke vært noe særlig oppløftende, men lenge igjen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Klarer de dette a? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Klarer de dette a? Ikke godt å si. Kvaliteten i forsvar må opp mange hakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå