AfterGlow Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Det er trolig ikke lenge til vi får se mobiltelefoner med den velkjente, finske logoen.Nå er Nokias retur til mobilmarkedet enda nærmere Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 - Jeg ser veldig frem til å se hva det er Nokia Mobil-TLF'ene har å by på... Men samtidig så synes jeg det er synd at Symbian-OS'et ble lagt på hyllen. 1 Lenke til kommentar
Chutikran Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 - Jeg ser veldig frem til å se hva det er Nokia Mobil-TLF'ene har å by på... Men samtidig så synes jeg det er synd at Symbian-OS'et ble lagt på hyllen. Ja, det var synd at Nokia "glemte" å videreutvikle Symbian. Kunne blitt et virkelig godt OS, men tiden gikk fra både Symbian og Nokia, dessverre. Vi får satse på et sterkt comeback... 1 Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Om nokia bruker penger på hardware-optimalisering av ren android og design, count me in. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Igjen, det eneste nokia har bidratt med i denne sammenheng er logoen, samt at de leier ut noen patenter. Nokia har ingen ting med utviklingen av produktene å gjøre, og har ikke investert en eneste krone i utviklingen av disse produktene. Jann sikkert bli knall mobiler, men jeg kjøper ikke bare pga logoen. Endret 5. desember 2016 av Serpentbane 2 Lenke til kommentar
Strand Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Må si jeg har skyhøye forventinger til dette. Kan fort bli skuffet her kjenner jeg :/ Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Det var en gang... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Veien tilbake til Android kan bli kortere og bredere enn jeg hadde håpet på. Lenke til kommentar
eloekset Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Det blir interessant å se om hardwaren er av tidligere god Nokia-kvalitet, og om de kan klare å gjøre noe med Samsung sin dominans på Android-mobiler. Nokia-navnet kan kanskje hjelpe dem til det siste. Man får i alle fall se hva merkevaren er verd i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg