Noxhaven Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Er det derfor lasagnen min smaker så godt..? Har bittelitt muskat i kjøttsausen for smakens skyld. Er det ikke billigere og enklere å bare drikke litt øl? Er det ikke enklere å bare ta seg en snus i stede for å drikke øl? Rusen kan ikke sammenlignes selv om begge deler er rusmidler. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) Når du leser forskning så er det viktig å ikke lese mer ut av det som faktisk står. Det de sier er at et stoff som man finner i muskat og kanel kan i store mengder indusere/fremkalle apoptose (celledød) i hvite blodlegemer. Hvilket stoff gjelder det i kanel? Kanel inneholder også myisticin. Men kanel er eksepsjonelt giftig i store mengder da et stoff som heter coumarin vil ha en større effekt på kroppen din. Endret 7. desember 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Når du leser forskning så er det viktig å ikke lese mer ut av det som faktisk står. Det de sier er at et stoff som man finner i muskat og kanel kan i store mengder indusere/fremkalle apoptose (celledød) i hvite blodlegemer. Hvilket stoff gjelder det i kanel? Kanel inneholder også myisticin. Men kanel er eksepsjonelt giftig i store mengder da et stoff som heter coumarin vil ha en større effekt på kroppen din. Var klar over coumarin. Men det er mindre problem med ceylon kanel. Var ikke klar over miistictin, Lenke til kommentar
Barbarian'71 Skrevet 10. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) Ok. tror jeg har misforstått farene ved dette. Tror ikke jeg skal prøve dette (spes ikke alene!) Så det er altså hvite blodlegmer det går ut over, eller dna-et? Dette vil jo heale seg selv over tid? Lurer litt fordi jeg har spist litt kanel før. Endret 10. desember 2016 av Barbarian'71 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Du har nok ingen grunn til å uroe deg, og du kommer nok til å leve et normalt liv. Spis kanel og muskat du, bare slapp litt av med dosene. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Kjenner en som har hatt en fin "trip" på muskat. Men vil ikke anbefale det selv, etter å ha lest om farene ved det. Anonymous poster hash: e60d6...764 Lenke til kommentar
Barbarian'71 Skrevet 10. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2016 Så jeg kan med andre ord bruke dette, bare da i mindre mengder? Hva vil da skje, om jeg skulle ta en for stor dose? Lenke til kommentar
Barbarian'71 Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 Har nå kommet over muskatt-ojle, noe som visstnok skal gi mindre bivirkninger. Noen som har prøvd det før? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Hvorfor ikke bare røyke gress og drikke øl som vanlige folk fremfor å utsette seg selv for livsfare ved å spise muskat og kanel? Lenke til kommentar
Barbarian'71 Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 Ingen som har prøvd olje, altså? Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Hvorfor muskat Barbarian? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå