walnuts Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Hei hei Lurer på råd om oppgradering. Føler utstyret er ok, men at det bør muligens rustet opp litt for fremtiden. Kabinett: Fractal Design Define R4 Black Pearl Strømforsyning: Corsair CX750M, 750W PSU Prosessor: Intel Core i5-4670K Hovedkort: ASUS Z87-PRO, Socket-1150 Grafikk kort: MSI GeForce GTX 780 Gaming 3GB PhysX Minne: Corsair Vengeance Pro DDR3 1600MHz 16GB Forøvrig har jeg en 250 gb ssd til system, en 500 gb ssd for spill og programvare, en 3tb hdd for lagring. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Synes maskinen ser grei ut. Spiller du mye kan skjermkortet være greit å bytte ut. 1 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Stock cpu kjøler? Muligens den burde byttes, ellers ser det greit ut, noe lav hastighet på RAMen. Lenke til kommentar
walnuts Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2016 Synes maskinen ser grei ut. Spiller du mye kan skjermkortet være greit å bytte ut. Tja, spiller Battlefield 1, overwatch og wow. Hmm frister jo litt med et 1080 kort Stock cpu kjøler? Muligens den burde byttes, ellers ser det greit ut, noe lav hastighet på RAMen. Jepp den er stock. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 er ikke den prosessoren litt svak til Battlefield 1? Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Det er jo en stasjonær PC. Er det overveiende årsaker til at du vil ha et lite eller lett tower?Må den passe inni et eksisterende møbel, kunne gjemmes bort, eller bærer du ofte på kabinettet ditt?Hvis ikke, kan du jo vurdere å kjøpe et større kabinett som er litt mer "future proof", om du f.eks en dag bestemmer deg for å oppgradere f.eks CPU-kjøler. Du får også mer luft og bedre air-flow Jeg synes dette er et minimum, spesielt bredden. Bredde 24.3 cm Dybde 56 cm Høyde 56.4 cm Endret 5. desember 2016 av Drogin Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 CM 212 Evo kan være en helt grei og billig oppgradering, noe styr å få den montert, men mye bedre kjøling enn stock intel. Ellers burde pcn fungere fint ettpar år til imo Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Synes maskinen ser grei ut. Spiller du mye kan skjermkortet være greit å bytte ut. Tja, spiller Battlefield 1, overwatch og wow. Hmm frister jo litt med et 1080 kort Stock cpu kjøler? Muligens den burde byttes, ellers ser det greit ut, noe lav hastighet på RAMen. Jepp den er stock. Som andre sier her, et nytt skjermkort er det viktigste. Det kortet kan du da føre over i en ny rigg en dag, der du bytter ut resten. Hvis du ønsker å beholde tinga 1-2 år til, så kan du jo vurdere en bedre CPU kjøler og raskere RAM (16GB DDR3 2133 f.eks). Med en bedre CPU kjøler kan du overklokke og dermed få mer ytelse ut av din CPU - som igjen vil gjøre at du utnytter et GTX 1080 kort mer også. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Så lenge du er fornøyd med ytelsen er det da ingenting å stresse over. Jo lengre du kan utsette oppgradering jo mer tjener du på det. Når det er sagt, skal du game i 1440p 144hz er 1080 veien å gå. Endret 12. desember 2016 av PgUp Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 er ikke den prosessoren litt svak til Battlefield 1? Ser ikke helt hvorfor det. Haswell er bare noen % svakere en Skylake i gjennomsnitt. http://www.techspot.com/review/1267-battlefield-1-benchmarks/page4.html Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Jeg mente jeg hadde sett at 6700K var anbefalt men må tydeligvis ha blingset. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Jeg mente jeg hadde sett at 6700K var anbefalt men må tydeligvis ha blingset. Frostbite spill er veldig bra optimalisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå