fotorune Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Hei! Ønsker kritikk på nettsiden min http://fotorune.com/ håper på mange tips :-) Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Liker at du holder det ryddig og enkelt, men i noen tilfeller ble det kanskje litt for enkelt? Jeg ville lagt til farge på underkategoriene i menyen, eller legge en rammer rundt. Jeg ville også gjort noe med headeren. Den ser litt tom ut. Hva med å legge menyen horisontalt bortover ved siden av logoen? Fonten på selve menyknappen burde og vært endret. Hva med å bruke samme fonten som du har brukt hvor det står "portrettfoto" på forsiden? Ellers likte jeg nettsiden ganske godt Og utrolig flotte bilder! Lenke til kommentar
polljen Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Jeg synes siden virker ryddig og grei. Jeg liker det enkle, så for meg er den ikke for enkel. Jeg har ikke behov for hverken mer farge eller rammer. Jeg er dog enig i at fonten på menyknappen burde være en som er brukt i andre element på nettsiden. Hvis man synes at det blir for mye tomrom i headeren så kunne kanskje det løses med å flytte menyknappen mot høyre, f.eks. en plassering til høyre som tilsvarer logoen til venstre. Jeg synes ikke du trenger å gjøre så mye med designet av denne siden, og som Lina Mathilde skriver så er der mange flotte bilder. Lenke til kommentar
tow Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Er det du som har tatt de fine bildene av Mirjam? Synes siden er helt fin, og veldig fine bilder. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Det ser bra ut på en skikkelig 8" mobil.... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Plasseringen av Fotograf Oslo er det eneste som ødelegger for designet. Ville vel kanskje prøvd å sette denne øverst til høyre. Ellers hjelper designet ditt på å sette fokus på bildene, akkurat sånn det burde være. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Enkel og fin side. Vet ikke helt om jeg likte at bildene zoomes ut nå man tar pilen over, i mitt hode er det en unødvendig effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå