AfterGlow Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Apple erkjenner nå problemet og jobber med en fiks.Brukere opplever invasjon av «søppel-invitasjoner» i Apples iCloud-kalender Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Javel... Har ikke helt skjønt det der med søppelpostene jeg har mottatt i kalenderen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Apple er rett og slett ræva på alt som heter enterprise-funksjonalitet. Lenke til kommentar
aaaight Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Mye som går galt for apple for tiden.. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Har fått en par invitasjoner i kalenderen jeg også uten at jeg skjønner hvor de kommer fra. Har de kjennskap til epostadressen min eller hvordan får de sendt meg disse? Endret 5. desember 2016 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Har de kjennskap til epostadressen min eller hvordan får de sendt meg disse? Vil tippe brute force eller annen måte å generere tilfeldige epost adresser som er litt mindre tilfeldig, sender man ut millioner av disse hver dag så vil man få noen treff etter hvert. Kan også ha kjøpt opp epost lister fra mindre seriøse aktører eller på annet hvis ha samlet inn adressen din hvis den har vært offentlig tilgjengelig ett sted. Endret 5. desember 2016 av Crowly Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Dersom man oppretter en ny kalender, flytter spaminvitasjonen til den nye kalenderen for så å slette kalenderen etterpå blir man kvitt det uten å sende tilbakemelding til avsender. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Jeg har fått møter/webinar fra klær og skoprodusenter inn i iPhone kalenderen. Etter å ha prøvd iPhone i noen måneder så må jeg si at hele brukeropplevelsen er underveldende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå