0b4b Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ja hei. Jeg søker folk som har peil på php / asp (helst asp) og photohoshop. Skal lage en web portal. (jada vet det er mange av, men det blir aldri nok så dere trenger ikke kritisere det) Har du lyst til og bli med ? send meg en mail eller legg meg til på msn da. [email protected] Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hva skal portalen inneholde? Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 litt av vært.. men mest om websider, ja det er mange sider om websider der ute... Men det er ingen bra NORSKE som inneholder mye om asp og cgi, ikke bare php...! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hvis du kan asp, kan du jo bare bidra med innhold til de eksisterende portalene, for eksempel itsamfunnet? Det er mye arbeid med å drive en portal, og det trengs bedre kompetanse enn mange er klar over. Drev selv med noe html-greier sammen med noen kamerater, men måtte bare legge siden på is. Fant ut etter hvert at vi ikke hadde den kompetansen som trengtes (vi oppdaget at html og css omfattet mye mer enn vi trodde), og hadde heller ikke tid. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Klarer du først å gjennomføre det, samt å få mange brukere, kan det bli interesant. Har dog ikke veldig stor peil på verken asp eller php. Kan litt photoshop. Kan sikkert bidra med noe der... :-) Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Klarer du først å gjennomføre det, samt å få mange brukere, kan det bli interesant. Har dog ikke veldig stor peil på verken asp eller php. Kan litt photoshop. Kan sikkert bidra med noe der... :-) flott, jeg kan da ikke mye photoshop, så det er vel selve designet som hindrer meg fra å gjøre det. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kan litt photoshop. Kan sikkert bidra med noe der... :-) Litt? Du er jo kongen Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 kom igjen a følk... mange der ute som savner gode artikler osv. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) For å få med deg folk, bør du vel selv bevise at dette kan bli et prosjekt som kommer lenger enn planleggingsfasen. Sett gjerne opp en prosjektplan, hva siden skal inneholde, og slikt. Og hvilken erfaring har du selv? Det blir litt lettvindt å få med deg flere, så de kan gjøre grovarbeidet. Endret 30. november 2003 av satyrium Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 ja sant det. men er noe ***** trøtt nå så orker ikke det nå...! Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Er visst ikke helt med her; trengte du hjelp til å bygge portalen, eller ville du ha folk til å hjelpe deg med innholdet? Har eksamen i vb.net med endel asp 10des, så når jeg har lært det (har ikke boka engang) kan jeg sikkert hjelpe til med newbie-guides Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 så og si både og...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå