akelbo Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Se den nyeste traileren for Sonys oppussingsprosjekt.Slik blir Crash Bandicoot-spillenes nyversjoner Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 The first games were the best ones! This looks wayy to much edited and the models are blown up to the extreme... If you want to play this series of crash then play the first original versions of the game. = D Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Nice Men det så da ut som traileren kun viste fra det første spillet? Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Hmm utvilket av Vicarious Visions og utgitt av activitision. Utvikleren er ok nok, satser på Activision ikke cocker til alt med pengene sine. Ser helt ok ut, kan ikke klage på grafikken fordi den er så sylklar at vi faktisk ser hvor crude den gamle grafikken var. Sikkert helt greit, spesielt siden jeg nå evt kan prøve det på PS4en min. Forandring kan fryde. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Dette håper jeg blir bra! Jeg spiller fortsatt de gamle på PSP. Men merker at det skal bli godt med litt bedre grafikk og på stor skjerm. Håper så inderlig på at de ikke endrer alt for mye i gameplay... Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Håpet virkelig å få se Crash Bandicoot på Playstation Experience i år og Sony skuffet ikke. Gleder meg til å få dette selv å se om spillet føles like "tight" å spille som de originale. Her er en full gameplay video av demoen som var på PSX: Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Typisk HD-remake, det er tatt for mange snarveier i å øke antall piksler og resultatet er ikke bra. Endret 5. desember 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Typisk HD-remake, det er tatt for mange snarveier i å øke antall piksler og resultatet er ikke bra. Hvordan da ? Noen eksempler ? 1 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Bare meg eller virket Crash tregere i steget enn på originalen? Lenke til kommentar
MMDE Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Crash Bandicoot ser så mye tykkere ut, sikkert fordi de har prøvd å gjøre han mer "furry". Dette er synd, fordi bevegelsene ser så unaturlig ut i fra det jeg så fra CB1. CB4 hadde samme problem. Tror de bruker akkurat samme character model for alle 3 spillene, og det gjorde vel ikke Naughty Dog, så da blir det litt rart om han går i forskjellig hastighet i de 3 spillene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Dama spille de gamle spillene sporadisk enda, så dette faller nok i god jord på den kanten Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 The first games were the best ones! This looks wayy to much edited and the models are blown up to the extreme... If you want to play this series of crash then play the first original versions of the game. = D Bad thing is the controllers are horrible on the old versions.. But yea i agree that the graphics are over the top Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Bare meg eller virket Crash tregere i steget enn på originalen? Good catch. Kunne vært tunet opp littegrann Lenke til kommentar
MrCuddlesworth Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Håpet virkelig å få se Crash Bandicoot på Playstation Experience i år og Sony skuffet ikke. Gleder meg til å få dette selv å se om spillet føles like "tight" å spille som de originale. Her er en full gameplay video av demoen som var på PSX: https://youtu.be/K2Fo3Ip5Myc Fra de inntrykkene jeg har sett folk snakke om virker det som om det spiller ganske likt som originalen. Får håpe jeg har samla sammen litt mer skills enn jeg hadde i 1996 isåtilfelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå