akelbo Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Se den rappkjefta tyven i aksjon i The Lost Legacys første trailer.Chloe får hovedrollen i nytt Uncharted-spill Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Nettopp det at hun fremstår som skruppelløs og med ganske skarpe albuer kan gjøre at hun passer enda bedre til rollen som tyv og massemorder enn Nathan, som har en voldsom dissonans mellom den sympatiske personen han framstår som og hva han foretar seg. Kanskje er det også mulighet for at hun og Nadine Ross blir svært gode venninner, og da er jeg hvertfall en fan... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Dette blir vel basicly Tomb Raider med kvalitetene til Uncharted, det kan bli noe virkelig bra og noe mer enn et sidesprang i serien. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Dette ser da lovende ut Ja takk til mer Uncharted! Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 er vell ikke ett nytt spill, er jo bare en dlc til uc4, men blir gøy med mer uncharted Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 er vell ikke ett nytt spill, er jo bare en dlc til uc4, men blir gøy med mer uncharted Er et nytt spill visstnok, står på Naughty Dog sine sider at det er et standalone spill. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) er vell ikke ett nytt spill, er jo bare en dlc til uc4, men blir gøy med mer uncharted Er et nytt spill visstnok, står på Naughty Dog sine sider at det er et standalone spill. Jeg velger å tolke det på samme måte som Leffi78, men at det blir større enn et vanlig DLC. Det står blant annet: "A new standalone chapter in the Uncharted series arrives in 2017" - "the series’ first-ever story DLC". Men dem skriver også: "It’s our biggest story expansion to-date and will be available as a standalone game on store shelves and for digital download". Det vil også være gratis for dem med Uncharted 4 Digital Deluxe eller Explorer's Pack, noe som tyder på et ikke "fullverdig" spill i lengde å scope?: "If you picked up the Uncharted 4 Digital Deluxe Edition or the Explorer’s Pack, you’ll get The Lost Legacy as a download at launch". Kilde: http://www.naughtydog.com/blog/uncharted_the_lost_legacy_announced_coming_in_2017 Endret 6. desember 2016 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Aha, da henger jeg med. Det vil altså være en DLC for Uncharted 4, men man kan også kjøpe kun den delen som standalone om man ikke eier Uncharted 4? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Jeg tolker det i den retningen i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå