Torstein Norum Bugge Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Og du får wifi, bluetooth, NFC, app og en utskiftbar front på kjøpet.TEST: MOVEit Wi-Fi & Bluetooth Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Er det en 3.5mm lydinngang jeg så på mobilen her? For da skal vel Chromecast Audio funke smertefritt? Vil USB utgangen gi nok strøm til å drive Chromecast Audio? Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Er det en 3.5mm lydinngang jeg så på mobilen her? For da skal vel Chromecast Audio funke smertefritt? Vil USB utgangen gi nok strøm til å drive Chromecast Audio? Svarer meg selv, for på PC så jeg klart at det var en Line IN (antageligvis 3.5mm) og at USB gir 5V 1A, og det bør være mer enn nok. Da har man plutselig enda et valg til å styre musikken også. Supert. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Enig Lostfields! Må da være bedre å kjøpe masse høytalere med minijack, samt like mange Chromecast Audio. Gir mer fleksibilitet, og man kan bruke ulike (og gjerne rimeligere) høyttalere. Designmessig kanskje ikke penere. Med mindre man klarer å skjule Chromecast'n på et vis :-) Lenke til kommentar
danjah Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Enig Lostfields! Må da være bedre å kjøpe masse høytalere med minijack, samt like mange Chromecast Audio. Gir mer fleksibilitet, og man kan bruke ulike (og gjerne rimeligere) høyttalere. Designmessig kanskje ikke penere. Med mindre man klarer å skjule Chromecast'n på et vis :-) Tenkte det samme, og samtidig spare eks antall hundrelapper pr høyttaler. Varianten uten wifi er nesten tusenlappen billigere hos Proshop. Problemet da er bare at man mister muligheten for å kjøre to høyttalere i stereo, der man (jeg) måtte ønske det. Eller er dette tilfeldigvis mulig med Chromecast Audio? Lenke til kommentar
G Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Herlig ord. Dette ville vel fått forfatteren bak ord som katafontelelogen og liknende avarter til å sitre i glede: bassrefleksportHer kan man jo se: bassrefl-eksport bassreflek-sport bassrefleks-port bassref-lek-sport Det går vel sikkert an å starte å stokke om på bokstavene på en fantastisk måte også for de som lyster Tilbake til tema høyttaler: Den ser ut til å støtte bluetooth 4.0 for de som måtte lure på det: https://www.manualslib.com/manual/1164312/Sackit-Moveit.html?page=8#manual Denne detaljen forsvinner som oftest mer enn den framtrer i diverse Tek.no-artikler. Jeg er selv opptatt av om det er 4.0, 4.1 eller den nyere 4.2-versjonen som er i apparater. Nå er jo 4.0 betydelig bedre enn 2.0 og 3.0 da, så man merker sikkert ikke store forskjellene mellom 4.0 til 4.2 i brukeropplevelse. 4.2 har bedre båndbredde, bedre sikkerhet og det er vel myntet enda hardere mot strømbesparelser (slike ting). Helt sikket betydelig mer viktig på en mobiltelefon. Om du da ikke er opptatt av batterilevetiden på denne høyttaleren også da. Endret 5. desember 2016 av G Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Hvis man ønsker å koble dem sammen i stereo eller multiroom, må man bruke appen som musikkavspiller da eller kan man fremdeles bruke LineIN eller Bluetooth? Kan ikke se at Chromecast Audio har stereo-mulighet, men de har hvertfall multiroom-mulighet (https://support.google.com/chromecast/answer/6329016?hl=en) Endret 5. desember 2016 av Lostfields Lenke til kommentar
haterlogins Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 2149 koster den! ikke "1600" som dere skriver. Minus: dyr 1 Lenke til kommentar
roddern Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 "Kan ikke sette flere enn to i par" Betyr det at jeg kun kan spille fra to høytalere samtidig? Si at jeg har to høytalere i stua, en på kjøkkenet og en på badet, kan jeg sette på en sang så spilles det i alle rom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg