Roar Kneppen Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Abstrakt 819 = Pyrball 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Man på prioritere her i livet. Likte denne Perball2. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Hmm? Kule greier! Flotte farger og riktig dekorativt, men fikk en følelse at den er ikke helt riktig plassert i flata? Jeg vil liksom ha den litt lengre mot høyre....bare en følelse jeg har. Så du er sportsidiot du! Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Veldig abstrakt ja. Får litt følelse av en pyramide, flotte farger og fasong Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2016 Hmm? Kule greier! Flotte farger og riktig dekorativt, men fikk en følelse at den er ikke helt riktig plassert i flata? Jeg vil liksom ha den litt lengre mot høyre....bare en følelse jeg har. Så du er sportsidiot du! Jada, iddiott både med og uten sport. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Får et 3-dimensjonalt uttrykk i mine øyne, svever liksom i luften mot blå bakgrunn. (Men mine øyne er kanskje ikke helt til å stole på). Dette er jo heller ikke fotografi i seg selv, men bruk av foto/bilde til å skape noe helt nytt i en abstrakt form. En spesiell og spennende retning innenfor fotografiets mange muligheter til å skape nye uttrykk. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Herlig holografisk effekt her! Herlig kreativt! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 For meg er det gåte hvordan du får dette til ... men imponert er jeg :o Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Pyrball det var veldig original både navn og bilde. Flott. ??? Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Får assosiasjoner til "Dark side of the moon"-coveret :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg