Spillredaksjonen Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Er du lei av å spille mot juksemakere i Counter Strike?KONKURRANSE: Her er femte luke i julekalenderen vår Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Nå antar jeg at det mangler litt i alternativet, men med litt leting finner man sikkert det man leter etter uansett Lar denne passere siden premien ikke vil bli særlig brukt av meg. Ikke det at jeg noensinne har vunnet noe... 3 Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Jeg hopper også glatt over denne p.g.a premien. Er nok andre som synes dette er helt toppers premie, som kan få en litt bedre sjanse på å vinne når enda en person mindre deltar 1 Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) For min del blir vel alternativene som så: Vil jeg bli most av folk som jukser, eller vil jeg fortsatt bli most av folk som ikke jukser? Endret 5. desember 2016 av Herindur 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 5 luker og fremdeles ikke noe for meg Men kudos for å legge til litt spesielle ting og ikke bare standard consol spill. Lenke til kommentar
HelikopterrrN Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Super premie i dag, håper virkelig jeg vinner dette ettersom jeg har aldri råd til å betale for ESEA :/ Lykke til alle sammen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå