Anonymbruker12 Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Trenger hjelp fra absolutt alle som er villig til å hjelpe meg!! Kjæresten min slo opp med meg for litt over 2 uker siden. Det kom som lyn fra klar himmel, jeg hadde ingen anelse. Grunnen hans var at han så ikke lengre noe fremtid med meg og trodde det kom til å bli slutt uansett, så han ville gjøre det nå så han slapp å såre meg senere. Vi var sammen i 1,5 år. Selv mener jeg ikke at han hadde noe grunn til å slå opp, fordi vi hadde det helt supert sammen, kunne snakke om alt og være 100% oss selv med hverandre. Eneste var noen krangler vi hadde, men vi kranglet aldri når vi var sammen, kun på messenger.. og det var ikke alvorlige krangler. Da han slo opp var han utrolig lei seg selv og gråt masse. Han sa han ikke elsket meg lengre, men klarte ikke tro på det fordi han sa han elsket meg to dager før han slo opp. Synes dette var et veldig brått valg av ham, han sa han hadde tenkt på det i en ukes tid, men det var krangelen vi hadde samme dag som utløste det.. det var et "fint" brudd og vi kranglet ikke da han slo opp. Det var veldig viktig for at han har lyst til å være venn med meg senere, men jeg sa at jeg ikke vet om det går. Vi ble enige om ikke å ha kontakt den første tiden, han sendte noen meldinger om småting som at jeg hadde glemt å slette bildene av oss på Instagram osv. Jeg ringte ham og sa han måtte slutte og sende meldinger om sånne ting for det gjorde meg lei meg. Sa at han kunne kontakte meg om han savna meg og faktisk ville snakke. Nå er det nesten to uker siden vi snakket sist og jeg savner han utrolig mye. Har så veldig stort håp om at han skal angre og komme tilbake til meg.. hva burde jeg gjøre? Har ikke sendt noe meldinger til nå, men har så lyst til at han skal ta kontakt med meg. Synes egentlig ikke jeg er den første som bør ta kontakt, men vet ikke om han noen gang kommer til å gjøre det, i og med at jeg sa at han ikke skulle. Vi pleide å treffes nesten annenhver dag og har ikke sett hverandre på to uker.. savner han meg ikke? Er han ikke lei seg? For jeg savner han som en gal hva burde jeg gjøre for at han skal komme tilbake til meg? Beklager for veldig langt innlegg, setter så pris på svar Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) If you really love something set it free. If it comes back it's yours, if not it wasn't meant to be. Edit; Som betyr at du ikke skal gjøre noe, la ham komme tilbake til deg. Endret 4. desember 2016 av SlikGårNoDagan 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Skal jeg være helt ærlig så tror jeg ikke at han kommer tilbake til deg. Det er best for deg å gå videre. Sørg over hva dere hadde, for det er tydeligvis ett stort tap i ditt liv, og det er lov å være lei seg. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Hvis en mann virkelig elsker en kvinne merker man fort det. Han hadde ikke gjort det slutt om han elsket deg. Med mindre han er en infantil drittunge så ville jeg gått videre (ville gått videre uansett), det er nok fisk i havet og se heller frem til den dagen du virkelig møter din sjelevenn. Forhold handler ikke om å bare være venner. Livet er for kort til å bruke tid på slike middelmådige forhold. Anonymous poster hash: 4517b...033 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Bra sagt 4517b...033 Han er nok bare en av dem som ikke forstår at forelskelsesfølelsene ikke varer evig. Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Han er nok bare en av dem som ikke forstår at forelskelsesfølelsene ikke varer evig. Det var vel nettopp han som forstod det, og hun som ennå ikke gjør det...? Lenke til kommentar
lesles Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Han er nok bare en av dem som ikke forstår at forelskelsesfølelsene ikke varer evig. Det var vel nettopp han som forstod det, og hun som ennå ikke gjør det...? Nei, tror verken han eller du forsto det. Det er ikke meningen at når forelskelses-følelsen er over at man slår man opp. 1 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Nei, tror verken han eller du forsto det. Det er ikke meningen at når forelskelses-følelsen er over at man slår man opp. Hvorfor antar du at det ikke fantes noen annen grunn? Det som skjedde var uansett at han ikke ville ha henne mer. Så han gjorde det slutt. Hva er vel mer riktig å gjøre enn akkurat det? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Han er nok bare en av dem som ikke forstår at forelskelsesfølelsene ikke varer evig. Det var vel nettopp han som forstod det, og hun som ennå ikke gjør det...? Nei, tror verken han eller du forsto det. Det er ikke meningen at når forelskelses-følelsen er over at man slår man opp. Jeg tror du mener at ''forelskelse'' som regel går over til ''kjærlighet'' ved ett punkt, problemet med den saken er at de hadde vært sammen i 1,5 år, og er da langt over forelskelsesfasen, som varer i ca ett halvt år i begynnelsen av forholdet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Han er nok bare en av dem som ikke forstår at forelskelsesfølelsene ikke varer evig. Det var vel nettopp han som forstod det, og hun som ennå ikke gjør det...? Nei, tror verken han eller du forsto det. Det er ikke meningen at når forelskelses-følelsen er over at man slår man opp. Jeg tror du mener at ''forelskelse'' som regel går over til ''kjærlighet'' ved ett punkt, problemet med den saken er at de hadde vært sammen i 1,5 år, og er da langt over forelskelsesfasen, som varer i ca ett halvt år i begynnelsen av forholdet. Et halvt år? Tror du virkelig på det der? Det er fullt mulig å være forelsket mange mange år i strekk. Jeg serverer meg selv som anekdotisk bevis. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Jeg vet ikke forskjellen på kjærlighet, forelskelse og lidenskap. Hva er poenget ditt? Vi er alle så forskjellig at det er vansklig å sette noen standard. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) Han er nok bare en av dem som ikke forstår at forelskelsesfølelsene ikke varer evig. Det var vel nettopp han som forstod det, og hun som ennå ikke gjør det...? Nei, tror verken han eller du forsto det. Det er ikke meningen at når forelskelses-følelsen er over at man slår man opp. Jeg tror du mener at ''forelskelse'' som regel går over til ''kjærlighet'' ved ett punkt, problemet med den saken er at de hadde vært sammen i 1,5 år, og er da langt over forelskelsesfasen, som varer i ca ett halvt år i begynnelsen av forholdet. Et halvt år? Tror du virkelig på det der? Det er fullt mulig å være forelsket mange mange år i strekk. Jeg serverer meg selv som anekdotisk bevis. Jepp, jeg tror at mange forhold ryker relativt fort fordi man slutter å være i the honeymoon phase, og man da kan se på forholdet med mer objektive øyne. Det er ikke noe negativt, tvert imot. 1,5 år sammen med noen er god tid til å finne ut av om du virkelig elsker denne personen eller ei, om man er kompatible er en helt annen diskusjon. Endret 7. desember 2016 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Trenger hjelp fra absolutt alle som er villig til å hjelpe meg!! Kjæresten min slo opp med meg for litt over 2 uker siden. Det kom som lyn fra klar himmel, jeg hadde ingen anelse. Grunnen hans var at han så ikke lengre noe fremtid med meg og trodde det kom til å bli slutt uansett, så han ville gjøre det nå så han slapp å såre meg senere. Vi var sammen i 1,5 år. Selv mener jeg ikke at han hadde noe grunn til å slå opp, fordi vi hadde det helt supert sammen, kunne snakke om alt og være 100% oss selv med hverandre. Eneste var noen krangler vi hadde, men vi kranglet aldri når vi var sammen, kun på messenger.. og det var ikke alvorlige krangler. Da han slo opp var han utrolig lei seg selv og gråt masse. Han sa han ikke elsket meg lengre, men klarte ikke tro på det fordi han sa han elsket meg to dager før han slo opp. Synes dette var et veldig brått valg av ham, han sa han hadde tenkt på det i en ukes tid, men det var krangelen vi hadde samme dag som utløste det.. det var et "fint" brudd og vi kranglet ikke da han slo opp. Det var veldig viktig for at han har lyst til å være venn med meg senere, men jeg sa at jeg ikke vet om det går. Vi ble enige om ikke å ha kontakt den første tiden, han sendte noen meldinger om småting som at jeg hadde glemt å slette bildene av oss på Instagram osv. Jeg ringte ham og sa han måtte slutte og sende meldinger om sånne ting for det gjorde meg lei meg. Sa at han kunne kontakte meg om han savna meg og faktisk ville snakke. Nå er det nesten to uker siden vi snakket sist og jeg savner han utrolig mye. Har så veldig stort håp om at han skal angre og komme tilbake til meg.. hva burde jeg gjøre? Har ikke sendt noe meldinger til nå, men har så lyst til at han skal ta kontakt med meg. Synes egentlig ikke jeg er den første som bør ta kontakt, men vet ikke om han noen gang kommer til å gjøre det, i og med at jeg sa at han ikke skulle. Vi pleide å treffes nesten annenhver dag og har ikke sett hverandre på to uker.. savner han meg ikke? Er han ikke lei seg? For jeg savner han som en gal hva burde jeg gjøre for at han skal komme tilbake til meg? Beklager for veldig langt innlegg, setter så pris på svar Nei. Aldri. Lenke til kommentar
Isolde Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg tror at så lenge han sa han ikke så noen fremtid med deg og heller ville gjøre det slutt nå enn å bare vente å drøye det så er det nok ingen fremtid med denne mannen. Han sa han ikke elsket deg lenger. Hadde han villet hatt deg tilbake og angret seg så vil jeg tro at han hadde tatt kontakt med deg selv om du sa han ikke burde. Men noe menn er kanskje redd for å ta kontakt om de føler at den andre ikke ville ha noe mer kontakt etter bruddet. Om du sender ham en sms og ønsker ham god jul uten å si noe mer om dine følelser osv, men bare gjør det for å se hva han svarer så får du kanskje svaret. Skriver han kun god jul tilbake, eller skriver han noe mer personlig som at han har tenkt på deg og savner deg feks så har du kanskje enda en sjanse. Men jeg vil tro at det beste for deg er å gå videre uten ham og heller tenke at nå er det snart et nytt år og nye muligheter å treffer mr. Right. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå