Rolf Kristensen Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Dagens.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Fantastisk bilde Rolf, Fine farger på himmel og i bakgrunn. Jeg kunne tenk meg og beskjær lit på fremkanten? Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 En veldig vakker solnedgang, herlig bilde. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Hei Rolf. Kæmpeflott himmel, solnedgang i et flott flott stemningsbilde Bruker være slik himmel her noen ganger på høsten, nå bare lit lys og mest mørkt Får då bruke lyset inne, og se handball em før damer fra min hjemme by Helsingborg og Helsingborg Arena Kult M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Fantastisk fint! Er dette tatt nå? Her på vestlandet er det bare trist regnvær for tiden. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Å ... dette er vakkert mvh Torhild Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2016 Fantastisk fint! Er dette tatt nå? Her på vestlandet er det bare trist regnvær for tiden. Hei Helene. Tok bildet ca kl. 15.30 i dag. Mange takk for den hyggelige kommentaren ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2016 Mange takk til dere alle og en hver for de fine tilbakemeldingene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Praktfull solnedgang du presenterer her ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Hvor smukt og farverigt..man kan jo være heldig engang imellem at være der lige i øjeblikket :.-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 En molbo ville antagelig ringt Brannvesenet her. Berre lækkert selv om jeg ville kutta under det blå og fått et skikkelig dybdesssuug i panoramaformat. Roar Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Det er et meget smukt billede af solnedgangens fine farver. Mvh. John Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg