Gå til innhold

en header!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LINK

håper på gode og konstruktive kommentarer, siden kommer snart den og. og i den skal den oransje fargen gå igjen og jeg vil benytte meg av en mørk bakgrunn

Tja.. Ikke problemer med å se hvilket program du har laget den i for å si det sånn.

Den drop-shadowen på teksten synes jeg ikke passet seg helt. Ser ikke helt som den hører til resten av headeren.

Hva med en LITT lysere oransj? Eller om du allerede har bygget resten av siden etter denne fargen, blir det vel nokså stress å bytte.

Ellers har jeg ikke så mye mer å komme med. Bra.

Lenke til kommentar

takk takk PoleCat! har ikke laget designet til siden ferdig enda, skal finne en litt lysere og mindre intens oransje. skal se om jeg kan få gjort noe med skyggen og!

men takk :D noen andre som har noe å komme med?

oppdatering

EDIT: så hva du mente med at det ikke så ut som om smidt.tk var en del av headeren. måtte bare få det litt på avastand først.

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

jeg likte ikke helt oppdateringen. synes den ble for svak, skal se om jeg kan få til en mellomting.

har foreløpig tenkt å ha med oransjen, tror det vil se bedre ut sammen med siden for der vil den oransje gå igjen. ikke på store områder for det vil bli for kraftig, men på små, men lett synlige steder.

Lenke til kommentar

Det er forbedring fra forrige gang.

> oransjen blir for lys i forhold til resten

> firkanten som er bygd opp av 90 graders vinkler kommer for tett til den lille teksten

> det ser litt ut dom et flagg på avstand :roll:

> litt for kraftig skygge på smidt.tk

> jeg likte den blå sjateringen på midten :thumbup:

;)

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...