arbjo Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Er det nokon her med same erfaringar som meg? Kjøpte meg m55 + original usb-kabel (DCA-510) for ei tid tilbake. Men har store problem med å få installert dingsen. Kabelen ladar, maskina finn kabel, og så insisterer win2k på å installera drivar på nytt sjølv om dette allereie er gjort. Resultatet vert at kabelen er ubrukeleg. Eg har prøvd det meste. Og, ja eg har fulgt instruksjonane. Prøvde også Siemens-kundestøtte, men dei var så kunnskapsrike at dei likegjerne kunne ha pusha pølser på Statoil. Endret 29. november 2003 av arbjo Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Har du prøvd med Siemens Data Suite? Kan lastes ned -> her <-. Lenke til kommentar
arbjo Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Problemet er ikkje kva program ein nyttar. Har prøvd med både Siemens Data Suite og Firmwareoppdatering til telefonen. Ingen av dei får kontakt. Har også prøvd dei fleste instillingar på emulert COM-port. Kabelen er også nytta på ei maskin med WinXP, og fungerte då fint. Eg har diverre lite lyst til å køyra XP, og synest det skulle vera unødvendig å installere det berre p.g.a. denne kabelen. Problemet virkar å vere sjølve drivaren. Eg har prøvd både auto-installering frå medfølgjande cd og manuell installasjon. Det som er rart er at det virkar som om det manglar ein drivar på cd'en. Det ville i så høve forklara kvifor Win2k på død og liv skal installera ein dysfunksjonell drivar kvar gong eg koplar til kabelen. Eg har også nemt den manglande drivaren for folka hos Siemens- kundestøtte, men den type problem var visst litt for vanskeleg for dei. (Ikkje pølse, brød, lompe, nok relatert ) Endret 1. desember 2003 av arbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå