Aksel I. Edgar-Lund Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 HP Sprout Pro er en alt-i-ett-pc med 3D-skanner, berøringsskjerm og 20-punkts berøringsmatte.TEST: HP Sprout Pro Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Er det da snakk om 60 000,- for noe som i heldigste fall klarer å printe ut en ny bukseknapp? Og en liten dinosaur? Duverden... 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Gjenstander som egner seg for skanning er ifølge veiledningen i skanneprogrammet matte, solide, ikke gjenomsiktige og ikke for tynne. Solid (eng) = massiv (norsk). 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Solid (eng) = massiv (norsk). Jeg skjønte helt fint hva han mente med "solide". Hadde han skrevet massiv derimot ville jeg trodd det dreide seg om størrelse. Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Solid (eng) = massiv (norsk).Jeg skjønte helt fint hva han mente med "solide".Hadde han skrevet massiv derimot ville jeg trodd det dreide seg om størrelse. Hvorfor tror du "massiv" har noe med størrelse å gjøre? 1 Lenke til kommentar
Omland07 Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Er det da snakk om 60 000,- for noe som i heldigste fall klarer å printe ut en ny bukseknapp? Og en liten dinosaur? Duverden... Største problemet med 3d scannere. Er generelt blanke og reflekterende overflater... hadde propellen vært pusset matt. Eller lignende ville resultatet blitt bedre.. Undersiden må enten tas i en egen opperasjon. For så og slå sammen disse 2 skanningene. Eller si at programmet bare skal estimere en flate for og tette modellen.. Alle modeler må være "vanntette" for og kunne 3d printes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå