Gjest medlem-329093 Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Jeg lurer på hva som driver folk som selger gullsmykker på finn.no til skrappris. Hvis de ikke vil ha mer enn gullverdien, hvorfor går de ikke til Bjørklund eller K.A. Rasmussen og selger det? Da får de skrapprisen uten risiko. Slik det er nå forventer alle kjøpere at de skal få kjøpt et smykke som koster penger å lage i tillegg til gullprisen, for skrappris. Disse selgerne som underbyr hverandre og oversvømmer markedet burde ikke ødelegge for oss andre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Hvorfor kjøper ikke du gullet og selger det til en høyere pris? Anonymous poster hash: 3f5fd...88c 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Tyvegods, fake, pengevasking? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) Hvorfor kjøper ikke du gullet og selger det til en høyere pris? Anonymous poster hash: 3f5fd...88c Fordi jeg måtte betalt dem skrapprisen, skal jeg selge andres smykker som jeg ikke vet noe om og risikere å bare få skrapprisen igjen? Endret 4. desember 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Hva med alle de som selger skrap, helst elektronikk type gammel, til gullpris? Mange skal ha gull og grønne skoger for ting jeg ville ha kastet i søpla, helt utrolig. Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Hadde det vært et marked for maskinelt masseproduserte nyere gullsmykker så hadde du fått solgt de men slik er det ikke ingen er interessert i fjorårsmodellen. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Disse selgerne som underbyr hverandre og oversvømmer markedet burde ikke ødelegge for oss andre. Velkommen til virkeligheten. Det er slik kjøp og salg fungerer, tilbud og etterspørsel. PS; Mye tyvgods i gullmarkedet så det kan være en grunn til oversvømming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå