PureTamil Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Hei, sitter med en IBM Thinkpad T40p som jeg vurderer å selge. Maskinen har følgende spesifikasjoner: 1,6Ghz Pentium-M prosessor ("Centrino") 512MB RAM (maks 2048MB) 60GB harddisk, 7200rpm ATI Radeon FireGL 9000, 64MB minne Innebygd Gbit-nettverk Innebygd Bluetooth Innebygd WLAN, 802.11a/b-kombo Kombinert CD-RW/DVD-ROM 2 USB 2.0, S-video, IR, parallellport ca. 6 timers batterilevetid ca. 2,4 kg Fikk maskinen i begynnelsen av august i år (har dermed 3 års "carry-in"-garanti som varer til august 2006). Maskinen er ellers forholdsvis lite brukt og har ingen form for skade/lyter. Kan noen antyde hva jeg kan kreve for denne maskinen? Kun seriøse svar, og på forhånd takk:-) Endret 29. november 2003 av puretamil Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) De som har bedriftsmedlemskap i www.datateam.no betaler kr. 22.000 for denne maskinen ny. De uten slikt medlemskap må vel ut med ca. 40.000. Hvilken pris du får for maskinen brukt avhenger derfor av hvem du selger til. I tillegg er det jo ikke helt ubetydelig at IBM nå har lansert T41P. Endret 29. november 2003 av chessguy Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Bare lurer, hvorfor skal du selge den? *SIKLE* Endret 29. november 2003 av P@yNe Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Har tenkt å selge den da jeg rett og slett ikke har behov for den mer. Lenke til kommentar
Madm Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nå er jeg ikke sikker på hva moderatorer synes om at trådene på forumet utvikler seg til å bli "markedsplass", regner med de ikke ønsker dette. Derfor kunne gjerne QXL eller finn.no vert stedet å teste ut hva folk er villige å betale. Jeg hadde hengt meg på den auksjonen i såfall Lenke til kommentar
leif den stooore Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du vil antakelig ikke få mye for den. Det er en til salgs på qxl akkurat nå uten minstepris som i skrivende stund har bud på kun 11,-. Woohoo, jeg kanskje vinner meg en t40p til 15,- NOK!!!!! Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Se på den nå du. I rest my case. Lenke til kommentar
hce Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Grei pris, tatt i betraktning hva den koster for dødelige på ibmshop.no. Dog, veldig artig programpakke som var installert: Office Professional Edition 2003 Adobe Photoshop cs Symantec Ghost 8.0 Corporate Norton Internet Security 2004 Nero 6 Bare programvaren som er med er jo verdt mange tusen... lurer på om det følger med lisenspapirer på alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå