geita24 Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Er det flere som sliter med at FFXV ikke vil installeres på PS4? Når jeg kjører disken installeres det som er på disken, og så kommer det et pause-ikon på progress-baren og jeg får ikke startet spiillet. Prøvd med og uten internett, og hverken version 1.0 eller 1.02 vil installeres. har sett at flere har problemer med det, men ingen fix enda. kontaktet elkjop og de ba meg kontakte square enix. folk som har kontaktet square enix sier de har fått beskjed om å bytte spillet. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Er det flere som sliter med at FFXV ikke vil installeres på PS4? Når jeg kjører disken installeres det som er på disken, og så kommer det et pause-ikon på progress-baren og jeg får ikke startet spiillet. Prøvd med og uten internett, og hverken version 1.0 eller 1.02 vil installeres. har sett at flere har problemer med det, men ingen fix enda. kontaktet elkjop og de ba meg kontakte square enix. folk som har kontaktet square enix sier de har fått beskjed om å bytte spillet. Frigjør mer plass på hardisken, restart konsollen og prøv på nytt. Skjer ofte hos meg at spillet ikke vil installeres fra disc, det kommer opp en feilmelding og så stopper installasjonen. Løsningen da har alltid vært å frigjøre mer diskplass. Lenke til kommentar
geita24 Skrevet 4. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2016 Er det flere som sliter med at FFXV ikke vil installeres på PS4? Når jeg kjører disken installeres det som er på disken, og så kommer det et pause-ikon på progress-baren og jeg får ikke startet spiillet. Prøvd med og uten internett, og hverken version 1.0 eller 1.02 vil installeres. har sett at flere har problemer med det, men ingen fix enda. kontaktet elkjop og de ba meg kontakte square enix. folk som har kontaktet square enix sier de har fått beskjed om å bytte spillet. Frigjør mer plass på hardisken, restart konsollen og prøv på nytt. Skjer ofte hos meg at spillet ikke vil installeres fra disc, det kommer opp en feilmelding og så stopper installasjonen. Løsningen da har alltid vært å frigjøre mer diskplass. får ikke opp noen feilmelding her. og jeg har 1tb hdd, og kun 2 spill installert og bare ett av dem er kjøpt digitalt, det andre kjøres fra disk Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Ok, da er det godt mulig jeg misforsto problemstillingen. Lenke til kommentar
Jaaaaag Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Er det flere som sliter med at FFXV ikke vil installeres på PS4? Når jeg kjører disken installeres det som er på disken, og så kommer det et pause-ikon på progress-baren og jeg får ikke startet spiillet. Prøvd med og uten internett, og hverken version 1.0 eller 1.02 vil installeres. har sett at flere har problemer med det, men ingen fix enda. kontaktet elkjop og de ba meg kontakte square enix. folk som har kontaktet square enix sier de har fått beskjed om å bytte spillet. Har du funnet noen løsning?? Jeg har samme problemet ?? Endret 3. januar 2017 av Jaaaaag Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) får ikke opp noen feilmelding her. og jeg har 1tb hdd, og kun 2 spill installert og bare ett av dem er kjøpt digitalt, det andre kjøres fra disk Har ikke noe svar til problemet, men merk at alle spill installeres og bruker disken til å validere spillet. Spillet i sin helhet blir lagt inn på harddisken og vil derfor og ta mye plass. Har med at BD-rommen ikke klarer å levere data raskt nok. Samtidig så er det et krav fra Sony til utviklere om at alle spill skal installeres for å få ned lastetider. Kilde på siste påstand. Endret 3. januar 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå