Gå til innhold

Hashtags på Instagram fungerer ikke?

fobian

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har hatt en problem med Instagram de siste 4/5 dagene. Når jeg laster opp bilder på instagram og bruker hashtags, så fungerer ikke de. Bilde mitt kommer ikke inn på feeden til de visse hashtags. Fordi når jeg går inn på et annet profil og søker på de samme hashtagsene jeg brukte på bildet mitt så kan jeg ikke se bilde jeg lastet opp for la oss si 1min siden? Hva er det som forårsaker dette? Har noen opplevd noe lignende? Er det mulig å fikse det? I tillegg så bruker jeg nokså kjente hashtags som sånn #like4like #photography #landscape etc...Hjelp!! forstår ingenting!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, profilen min er ikke på privat! De som skjer er at når jeg poster bilde så kan JEG se bilde fra profilen jeg postet det på, men hvis jeg går på et annet bruker og går på hashtags jeg tagget bilde. Så kan jeg ikke se bilde mitt. Det samme skjer når kompisen min går på de hashtags jeg bruke. Han kan ikke se bilde mitt. Først begynte dette på hovedprofilen min for uke siden. Men nå har det begynt å skje på andre profiler jeg bruker på Instagram...

Jeg har lest en del rundt dette på reddit blant annet, men også på andre forum. Så det er ikke så veldig mange som opplever dette, men en del. Tror dette begynnte i sommer, når Instagram kom med den nye algorytmen sin. 

https://www.reddit.com/r/Instagram/new/ bare søk på hashtags. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...