dapre Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Hei. Har prøvet å leie/kjøpe film via både Plejmo og Itunes. Begge filmene spilles av greit, bortsett fra at de har lav framerate - eller sånn virker det i hvert fall. Veldig ubehagelig å se på. Trailere spilles av fint (lavere oppløsning ?) Filmer på YouTube i 1080p spilles av fint. Noen som opplever det samme med Plejmo/Itunes ? Eller har noe forslag til hva som lager problemer ? Oppsett : CPU : Intel i5 760 @ 2,8 GHz GPU : Nvidia GTX 460, 1 GB ram, nyeste drivere RAM : 12 GB OS : Windows 7, 64 bit, oppdatert Nettleser : Internet Explorer 11, oppdatert Nett : 20 MB ned/ 5 MB opp Takk for alle tips. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Jeg har ikke erfaring med å se film i iTunes på pc, men Plejmo er veldig "browser-kresen". De sier selv at Chrome er best, men jeg får det kun til å virke i Internet Explorer (og de sier eksplisitt at det ikke virker i Edge (den nye browseren til Microsoft som bl.a. følger med Windows 10)). Jeg ser du bruker Internet Explorer 11 og det bør jo være greit da. Det eneste jeg kommer på er Flash-utfordring. Jeg husker ikke om Plejmo bruker Wine til IE eller Flash Player. Men siden du nevner at YouTube flyter fint (muligens HTML5 og ikke Flash), antyder det at det kan være noe Flash Player/Wine relatert mtp Plejmo. Har du oppdatert begge til nyeste? Videre også prøve Chrome med Wine da (verdt et forsøk. mulig du er heldigere enn meg der) Endret 3. januar 2017 av maanemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå