Robin Hood Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hvis jeg gjør dette: Effekt anl. 2,5" K/N luftfilter Spjellhus (singel big bore) Kvassere kam (229' - 234') polere innsugene Hvor mange hester tror du man får ekstra da? Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Litt greit å vite basisen, Hvilken motor du har, dvs. motorkode! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Din tredje tråden om samme emnet? Ring Hot Shop på tlf. 69825100 spør etter Morten, han har peil. Endret 1. desember 2003 av Opus Lenke til kommentar
Robin Hood Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Litt greit å vite basisen, Hvilken motor du har, dvs. motorkode! VW golf 1.8 GTI motor. Det sier vel det meste... Lenke til kommentar
borabora Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Litt greit å vite basisen, Hvilken motor du har, dvs. motorkode! VW golf 1.8 GTI motor. Det sier vel det meste... Ja, masse.... 8v/16v Kat eller ikke...... Litt og velge i.... Lenke til kommentar
Robin Hood Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Ja, masse.... 8v/16v Kat eller ikke...... Litt og velge i.... Golf 2. 8v. ikke kat. 85 model. Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 For all del ikkje poler innsuget. Slip gjerne vekk grader og andre skarpe kanter, men ikkje poler for da kan du miste hk. Få på en kam med bra løft, kn filter, porte toppen, greinrøyr og 2 toms så begynne det å likne på noke. Med chip og det andre avpassa til kvarandre bør du ha 25+ meir. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Med chip og det andre avpassa til kvarandre bør du ha 25+ meir. Går ikke an å chippe mekanisk innspr. Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Du trenger ikke bytte spjeldhus (det var på gamle 1.6 GTI motoren at "femmerspjeld" hadde noe for seg) men få i en 260 eller 268 graders kam og en skikkelig eksos. K&N filter er litt religion spør du meg, det gir sjelden effekt i forhold til prisen - om noe i det hele tatt hvis ikke originalfilteret er alt for lite! Om du søker litt finner du billige kammer etc i usa, let f.eks i forumet på www.vwvortex.com elelr kjøp et nummer av Performance VW og finles annonsene. Er du forresten medlem i VW Audi Club Norwegen? Veldig mange kunnige folk der, ta en titt i forumet! Lenke til kommentar
Robin Hood Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Du trenger ikke bytte spjeldhus (det var på gamle 1.6 GTI motoren at "femmerspjeld" hadde noe for seg) men få i en 260 eller 268 graders kam og en skikkelig eksos. K&N filter er litt religion spør du meg, det gir sjelden effekt i forhold til prisen - om noe i det hele tatt hvis ikke originalfilteret er alt for lite! Om du søker litt finner du billige kammer etc i usa, let f.eks i forumet på www.vwvortex.com elelr kjøp et nummer av Performance VW og finles annonsene. Er du forresten medlem i VW Audi Club Norwegen? Veldig mange kunnige folk der, ta en titt i forumet! Men du, du som kan så mye om turbo, hvis jeg skal sette en turbo på vw golf gti 1.8l, hva slags turbo anbefaler du? (ikke så veldig dyr!!! Brukt???) og hvor langt ned må komp'en??? har hørt at det er rundt 8.5 eller no. men hva sier du? Endret 10. desember 2003 av Robin Hood Lenke til kommentar
borabora Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Men du, du som kan så mye om turbo, hvis jeg skal sette en turbo på vw golf gti 1.8l, hva slags turbo anbefaler du? (ikke så veldig dyr!!! Brukt???) og hvor langt ned må komp'en??? har hørt at det er rundt 8.5 eller no. men hva sier du? Som sagt før les her : http://www.bilforumet.net/search.php?s=&ac...rder=descending Spesielt den tråden her om jeg husker riktig men står en del nyttig i de andre oxo. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s...+and+golf+and+2 Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Med chip og det andre avpassa til kvarandre bør du ha 25+ meir. Går ikke an å chippe mekanisk innspr. Der tar du feil, audi 200 kom med mekanisk k-e-tronic og dem hadde chip. (har en selv, så jeg vet) Mener å huske at honda hadde en mekanisk insprut med chip også en gang. Endret 11. desember 2003 av |SeVen| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå