Roar F. Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Snøfall Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Vakkert, men også litt dystert på en måte. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 4. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2016 Dagslyset var i ferd med å forsvinne :-) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Et enkelt (positivt) og vakkert vintermotiv. Sort bakgrunn fremhever motivet. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Dette likte jeg Roar, flott i S/Hv. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Tildels vakker vintermotiv. En fordel om du hadde brukt lang lukkertid slik at det ble slør i vannet i bekken. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 Tildels vakker vintermotiv. En fordel om du hadde brukt lang lukkertid slik at det ble slør i vannet i bekken. Går ikke rundt med stativ, så det blir nok ikke aktuelt, men tar poenget! :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Berre lækket. Flott vinterbilde av den sorten jeg virkelig hadde glede av å se på de 17 vintrene jeg befant meg i tropevarme i Goa i india. Nå som jeg tilbringer vintrene i Norge blir det litt anderledes. men flott å se på nå også selv om jeg ikke akter å bevege meg ut i snøhaugen med dårlig rullestolføre. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Berre lækket. Flott vinterbilde av den sorten jeg virkelig hadde glede av å se på de 17 vintrene jeg befant meg i tropevarme i Goa i india. Nå som jeg tilbringer vintrene i Norge blir det litt anderledes. men flott å se på nå også selv om jeg ikke akter å bevege meg ut i snøhaugen med dårlig rullestolføre. Roar Det finnes da vel terrenggående rullestoler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg