morgan_kane Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Heisann Vurderer å bytte skjerm no. Kunne tenkt meg en 144Hz skjerm siden jeg kun spiller counter strike. Den kan støtte freesync siden jeg går for et amd oppsett på skjermkort siden. Noen som har tips? Tenker 24" er stor nok. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Når du sier du kun spiller CS så skjønner jeg ikke helt hva du skal med Freesync. Bortsett fra at vanlige 144Hz skjermer begynner på ~2200Kr, og en skjerm med Freesync og 144Hz begynner fra ~2500Kr så man likegodt kan ta det med seg. Men jeg håper jo du har godt over 144fps i CS, og da har altså ikke FreeSync eller G-Sync noenting for seg. Freesync og G-Sync er etter min mening til spill som man kan klare fint å spille med den fps som ligger innenfor arbeidsområdet til den aktuelle skjermens adaptive sync. Altså rett og slett spill som er litt tunge å drive, og der man kanskje vil se store variasjoner i fps. Typisk spill som The Witcher 3 og den slags, der man har stort fokus på høyt grafikk detalj nivå. Til CS vil jeg si den mest spennende skjermen på markedet for øyeblikket må være denne. Den har verken G eller Freesync. Men til gjengjeld kan man sende den 240Hz. Og prisen er strengt tatt ikke så mye å klage på når man ser billigste 144Hz G-Sync skjerm ligger på ~4000Kr. Av 144Hz Freesync skjermer synes jeg denne ser spennende ut. Samsungs VA paneler gir fantastisk kontrast. Og i helgen nå kjører Komplett en koselig pris. Verdt en titt.. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 BenQ Zowie xl2411 er et bra valg. Du trenger ikke mer for å spille CS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå