MartinF Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 Flere som sliter med kameravinkelen på London Stadium? Føles ut som jeg sitter på VIP-tribunen. Slitsomt. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Flere som sliter med kameravinkelen på London Stadium? Føles ut som jeg sitter på VIP-tribunen. Slitsomt. Samme her :/ 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 Monreal ned mot linjen, INGEN går på løp. Dette laget er en vits. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Gabriel burde vel ikke vært et alternativ i det hele tatt. Gibbs er et mye bedre alternativ eller hva? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 DER må du prøve selv Nacho! Vi har da sett hva du kan gjøre om du bare vil! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 Spissen (Alexis) vår ligger nesten lavest av alle de angripende spillerne våre.. Er vi tilbake dit vi var i fjor nå? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Som du sier vi har ingen på topp som tar noe som helst initiativ. Venstre back er vår farligste spiller for øyeblikket. ZZZZzz Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 West Ham har hatt èn sjanse. Allerede nærmere mål enn oss som har kontrollert kampen så langt... Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Bra åpning og bra av Alexis! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 West Ham må være de ræveste av de ræve på defensiven. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Hva gjør vi den dagen Alexis er lei og drar sin vei.. grøss Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Kunne godt ha zoomet litt ut ja Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 WHAT THE ACTUAL FUCK WAS THAT? Oxlade-Chamberlain er faen meg ubrukelig. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Kan Benbjo kommentere at West Ham har vært klart best og Arsenal har flaks som leder sånn at jeg kan føle meg litt bedre? 3 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Tipper Benbjo fikser det ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Skade på arsenal? Neeeeh, så overraskende. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Hva har jeg gått glipp av? Positivt at vi leder i alle fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå