Rolf Kristensen Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 3 X Julestemning i Drøbak Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Hei Rolf. Oooopss så feil man kan ta Æ som trodde nissens hjem hvær hos meg, masse nisser her En fin serie med julestemning og nå veit æ bedre Full snøstorm her nå kl. 2231, så sikkert mulighet at gjøre en skiløype i morra God helg videre ! M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Kjenner meg igjen der ja. Julehuset i V3 er jo berømt. Bilder som får fram julestemningen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2016 Hei Rolf. Oooopss så feil man kan ta Æ som trodde nissens hjem hvær hos meg, masse nisser her En fin serie med julestemning og nå veit æ bedre Full snøstorm her nå kl. 2231, så sikkert mulighet at gjøre en skiløype i morra God helg videre ! M v h Leif Hei Leif Det er helt sikkert mange fine Nisser hos deg også Takk for hyggelig kommentar og ha en fin skisøndag ! (Hvis du ikke har snødd inne) Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2016 Kjenner meg igjen der ja. Julehuset i V3 er jo berømt. Bilder som får fram julestemningen. Mvh Ragnar Hei Ragnar Drøbak har virkelig greid å få rykte som Nissebyen nr ! Takk for den hyggelige tilbakemeldingen ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Hei Rolf. Oooopss så feil man kan ta Æ som trodde nissens hjem hvær hos meg, masse nisser her En fin serie med julestemning og nå veit æ bedre Full snøstorm her nå kl. 2231, så sikkert mulighet at gjøre en skiløype i morra God helg videre ! M v h Leif Hei Leif Det er helt sikkert mange fine Nisser hos deg også Takk for hyggelig kommentar og ha en fin skisøndag ! (Hvis du ikke har snødd inne) Mvh. Rolf Hei Rolf. Jeg liker nisser, så mange her i stua Ski vannski då, her snur det raskt, fra snø til vann så ikke inn snødd då God søndag ! M v h Leif Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Drøbak! Flott Rolf, ja, absolutt julestemning. Jeg har vært mye i Drøbak for mange års side, Jeg har vært musiker og spilte flere ganger på en restaurant som hete da! Sea Side :-) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2016 Drøbak! Flott Rolf, ja, absolutt julestemning. Jeg har vært mye i Drøbak for mange års side, Jeg har vært musiker og spilte flere ganger på en restaurant som hete da! Sea Side :-) Det var litt artig. Jeg spilte også i danseband i min ungdomstid og flere ganger på Sea Side Takk for hyggelig kommentar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg