Gå til innhold

Julestemning i Drøbak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Rolf.

Oooopss så feil man kan ta :hmm: Æ som trodde nissens hjem  hvær hos meg, masse nisser her :xmas:  En fin serie med julestemning og nå veit æ bedre :) Full snøstorm her nå kl. 2231, så sikkert mulighet at gjøre en skiløype i morra ;)  

God helg videre !

M v h

Leif :cool: 

Hei Leif

Det er helt sikkert mange fine Nisser hos deg også :D Takk for hyggelig kommentar og ha en fin skisøndag ! (Hvis du ikke har snødd inne)

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar

Hei Rolf.

Oooopss så feil man kan ta :hmm: Æ som trodde nissens hjem  hvær hos meg, masse nisser her :xmas:  En fin serie med julestemning og nå veit æ bedre :) Full snøstorm her nå kl. 2231, så sikkert mulighet at gjøre en skiløype i morra ;)  

God helg videre !

M v h

Hei Leif

Det er helt sikkert mange fine Nisser hos deg også :D Takk for hyggelig kommentar og ha en fin skisøndag ! (Hvis du ikke har snødd inne)

Mvh. Rolf

Hei Rolf.

Jeg liker nisser, så mange her i stua  :xmas:  Ski :hmm: vannski då, her snur det raskt, fra snø til vann :hm: så ikke inn snødd då :huh: 

God søndag !

M v h

Lenke til kommentar

Drøbak! Flott Rolf, ja, absolutt julestemning.

Jeg har vært mye i Drøbak for mange års side, Jeg har vært musiker og spilte flere ganger på en restaurant som hete da! Sea Side :-)

Det var litt artig. Jeg spilte også i danseband i min ungdomstid og flere ganger på Sea Side :)

Takk for hyggelig kommentar !

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...