Heradon Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Forrige stresstest skulle egentlig være den siste. Allerede ved stresstest 2# så ønsket Project-Elysium teamet å kjøre en tredje og siste stresstest. Dette ble riktignok avduket for nesten en uken siden, men jeg tenkte å være så snill å informere dere som er interessert i siste liten Selv om de to tidligere bare har vært en stresstest med spillere fra level 1-3 , så har det vært en knallsuksess med mye moro. Denne gangen får dere kose dere med level 60 karakterer. Så jeg anbefaler dere å bli med på stresstesten i morgen! Perfekte underholdningen å sysle med, på en ellers rolig søndagskveld. Registrer bruker her, dersom du ikke lagde en bruker til stresstest 2#. Serveren åpner i morgen, søndag klokka 18:00. https://elysium-project.org/play Endret 3. desember 2016 av Heradon 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Blir moro dette tror jeg, fikk ikke mulighet til forrige stress test (selv om jeg hadde lagd konto til den) på grunn av jobb, men denne helgen har jeg fri. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå