Fotoskrulla Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Ved Nidelvens bredd Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Hei Helene. bilde her er meget fint som vanlig fra deg, men jeg kunne tenk meg litt mindre skog i forkantene . Ellers ønsker deg en fin fotohelg . :-) 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Godt komponert som vanlig fra deg med brua og flotte speilinger. Jeg ville klonet bort treet nede til høyre, men det er en smaksak. Jeg gjør oppmerksom på at jeg har kun mobil for hånden, "den lille" :-) Ha ei fin helg! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 Hei Helene. bilde her er meget fint som vanlig fra deg, men jeg kunne tenk meg litt mindre skog i forkantene . Ellers ønsker deg en fin fotohelg . :-) Takk skal du ha Jimmy! Du er ikke så glad i skog du? Jeg er det og synes det skal være sånn her. Det gjør bildet til litt mer en bare et bilde av elva, brua og husene. Men smak og behag kan være så forskjellig Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 Godt komponert som vanlig fra deg med brua og flotte speilinger. Jeg ville klonet bort treet nede til høyre, men det er en smaksak. Jeg gjør oppmerksom på at jeg har kun mobil for hånden, "den lille" :-) Ha ei fin helg! Mvh Gunnar Takk så mye for kommentar Gunnar! Du må ønske deg et nettbrett til jul, så får du sett bildene litt større. Treet nede til høyre ble vurdert og funnet verdig å bli med i bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Vakkert elvelandskapsbilde . Fint komponert med elven og husene langs pent innrammet . Samt flotte speilinger i elven . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 Vakkert elvelandskapsbilde . Fint komponert med elven og husene langs pent innrammet . Samt flotte speilinger i elven . Mvh Alec Takk skal du ha Alec! Regner det i Bergen også? Her er det helt håpløst mye regn for tiden. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Flott bilde og enig med Alec, at bilde er pent innrammet Hilsen Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Stemningsfullt og fint bilde. Kledelig med litt buskas som innramning her.....synes nå je i vertfall. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Pænt billede..måske lidt mere lys i billedet gjore nok ikke noget men ellers fint :-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Et flott landskapsbilde, men ville kanskje kuttet litt nederst mvh Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 "Nidelven stille og vakker du er Her hvor jeg går og drømmer. Drømmer om deg som jeg hadde så kjær, Nu er det bare minner" Tenker på denne melodi og sang når jeg ser bildet ditt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg