MPCME Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Har brukt timer på å prøve å finne dette ut nå. Har et Bose QC35 headset som jeg blandt annet bruker til den stasjonære PCen. Dro på ferie og tok med feil usb, skulle ta den jeg bruker til datamusa, men tok bluetooth adapteren. Hadde den koblet til laptopen og brukte headsettet med laptopen. (Om det er relevant) Nå når jeg kom hjem og koblet bluetooth adapteren til den stasjonære igjen, så vil ikke headsettet koble til. Driveren er innstallert, og finner den ikke i lista når jeg prøver å paire headsettet til pcen. Headsettet er altså paired men vil ikke koble til den stasjonære pcen. https://gyazo.com/75dcb6da5918f0577dd84e0ba8da2a65 Som dere ser er den på enhetslista, men headsettet er avslått nå. Jeg prøver nå å unpaire headsettet fra pcen men får det ikke til. Har prøvd: -Resette og fjerne alle enhetene lagret headsettet. -Avinnstallere alle bluetooth enhetene, men de kommer tilbake hver gang jeg kobler til bluetooth adapteren igjen. -Sjekket at pcen er synlig -Fjerne alt på hidden files på bluetooth enhetene på enhetsbehandling, samt fjerne alle bluetooth enheter på nettverksenheter -Restarte pcen Uansett hva jeg har gjort er fortsatt ikke headsettet avinnstallert. Har noen noe ide om hvordan jeg unpairer noe fra windows 10 når det ikke er koblet til? Takker for svar! Endret 3. desember 2016 av gangangan Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 Fikset i den nyeste windows oppdateringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå