d00d Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Spørsmålet er; hvor mange venner har du på din falske fb profil? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Ehm. Jeg har ikke noen falsk profil. Hvorfor skulle jeg det? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Ingen falsk profil her. Hva er poenget med å ha en falsk profil? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 "Ingen" har falsk profil. 4 Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Hvorfor skulle man ha en falsk facebook profil? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 TS har tydeligvis en falsk facebook profil som brukes til å være netttroll, antar jeg. Lenke til kommentar
d00d Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 Ja, jeg har fake profil, men jeg er på utkikk etter flere grunnet komersielle interesser. Jeg er derfor interessert å kjøpe slike fake profiler. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Ja, jeg har fake profil, men jeg er på utkikk etter flere grunnet komersielle interesser. Jeg er derfor interessert å kjøpe slike fake profiler. Ehm, er det ikke bare å lage flere falske profiler? 3 Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Ja, jeg har fake profil, men jeg er på utkikk etter flere grunnet komersielle interesser. Jeg er derfor interessert å kjøpe slike fake profiler. Ehm, er det ikke bare å lage flere falske profiler? Vil tro det kan ha med å få tak i flere falske profiler med mange venner i, for det passer vel med at det er pga kommersielle interesser som d00d skriver......... Jeg har i alle fall ingen falsk profil, og kommer heller ikke til å opprette en, jeg er vel kanskje mer i tvil om jeg skal beholde den ekte jeg har........ 2 Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Jeg hadde en falsk profil for en del år siden som jeg brukte til å sende meg selv gaver på ulike spill for ikke å spamme alle på vennelista. Hadde vel tre venner, deriblant meg selv, ei venninne og helles falske profil. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Hvor mye får jeg per venn på en falsk profil? 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Esj jeg er tydligvis ikke en av mengden gitt :/ Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Mange som bruker falske profiler for å kommentere artikler osv på Facebook uten at ens venner / kollegaer kan legge merke til hvem det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå