fobian Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Hei, jeg har startet en instagram konto der jeg legger ut landskapsbilder og bilder generelt fra verden. Men siden jeg har nettopp startet med det trenger jeg råd og tips til hvordan jeg kan vokse min IG konto mest effektivt. Blant annet så lurer jeg på hvilket hashtags jeg burde bruker. Jeg vet at jeg må ikke bruke for mye de generelle hashtagsene som sånn #nature #sun etc, men heller litt mer spesifikke. Men igjen hva skal jeg velge? Hvor skal jeg starte? Burde jeg bruke de same # på alle bildene eller veriere litt?Så jeg lurer på om det er noen eksperter på Instagram her inne som kunne tenkt seg å gitt med råd og tips om alt det kunne gjelde Instagram?I tillegg så lurer på om det finnes forumer, facebook grupper eller noe sånt. For folk som ønsker å vokse sin IG konto, gjerne for de som driver med å leger ut bilder som har et nitch som sånn landskap, biler osv...? Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Enkleste måten er å søke på #like4likes eller lignende, og deretter "like" så mange bilder du gidder. Gjør dette hver gang du poster noe, så får du raskt likes. Før jeg begynte å gjøre dette fikk jeg rundt 15-20 likes på bildene mine. Nå får jeg 200+ likes. Det er også viktig å like tilbake når folk liker dine bilder. Gjerne kommentere også. Når det kommer til å få flere følgere har jeg dessverre ingen råd. Før jeg begynte å like andres bilder hadde jeg 150 følgere, og nå har jeg 200, så det ga ikke noe særlig effekt. Hvis du er stor på noen andre medier kan du jo prøve å dele instragrammen din der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå