Janbanan123 Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Jeg er på utkikk etter et nytt mmo spill, det må være online og det gjør ikke noe om det er subscription. Det som er viktig er at det er mye og bra end game, pluss hvis pvp delen er bra. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Hvilke MMO spill har du spilt før? 1 Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 Hvilke MMO spill har du spilt før? Ultima Online, WOW, TESO. Jeg vurderer å starte opp igjen med WOW, men jeg er usikker. Jeg vil vite om det er andre aktuelle først. Er Guild Wars 2 noe å satse på? Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 hvis du liker sci fi mmorpg så vil jeg anbefale eve online, spillet er free2play nå 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Wild Star Det krever litt, og er "interaktivt" (Hvis det er det det heter), hvor du selv kind-of sikter med spells og abilities. Verdt å prøve! Spilte ikke til end-game, men de jeg har spilt med sier at det er bra Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Final fantasy a realm reborn får mye skryt. Men jeg er usikker på hvordan pvp-delen er der. Om det er noen i det hele tatt. Men det har mye historie. Mener du får tilgang til en gratis prøvemåned. Lenke til kommentar
42 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 EVE Online anbefales sterkt. Som Anonimofied skriver har spillet et free2play-alternativ, men eg vil heller kalle det "ubegrenset trial", då denne typen konto har begrensninger som ligner på gamledagers trial-kontoer (14-21-dagers) Du får si ifra om du velger å prøve det ut Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 EVE Online anbefales sterkt. Som Anonimofied skriver har spillet et free2play-alternativ, men eg vil heller kalle det "ubegrenset trial", då denne typen konto har begrensninger som ligner på gamledagers trial-kontoer (14-21-dagers) Du får si ifra om du velger å prøve det ut Jeg har fått inntrykk av mange som har spilt dette i flere år at det er ikke vits å hoppe inn i det nå? Iallefall ikke om du ikke har noen som kan både hjelpe deg igang og spille med. Er dette feil ? Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Star trek online Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Guild wars 2 var kjempe morsomt å level i, jeg tror jeg spilte over 300 timer på 30 dager så jeg var hekta. Men end game var crap, usikker på hvordan det er nå. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Rift er det beste MMORPG spillet jeg har vært borti utenom World of Warcraft. Jeg syntes det er veldig morro når man får satt i gang litt. Har ikke spilt det på noen måneder nå men det er verdt og teste det, finnes på steam Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Har du ikke spilt Legion (WoW) ennå så er det verdt å prøve det igjen Spiller det fortsatt, men begynner å bli litt lei, men det skal visst komme noe greier i Januar som vil gjøre det bedre for oss som driver med alts etc. Hadde lyst å prøve Wild Star, helt til jeg husket at NCsoft er innblandet, et selskap som bryr seg lite om bots/juksere Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Tera Online kanskje? Jeg kom bare til lvl 11 eller 12 men syntes det var ganske gøy. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg har fått inntrykk av mange som har spilt dette i flere år at det er ikke vits å hoppe inn i det nå? Iallefall ikke om du ikke har noen som kan både hjelpe deg igang og spille med. Er dette feil ? eve communitiet er veldig hjelpsomme og beskyttende ovenfor nye spillere, det finnes en chatte kanal som heter "help" der er det ca 1000+ som deltar i chatten, alt ved å svare og stille spørsmåler, chatten kan gå litt fort siden det er mange som spørrer samtid, men etter litt testing som "how do i cast arcane bolts and fireballs magic" jeg har merket at alle får svar uansett hvor teite og dumme spørsmålene er, så ikke vær redd for å stille teite spørsmåler er rådet mitt. ellers har jeg selv kun spilt eve online i strekk i 2 uker og er blitt hekta. spillet er veldig kompleks, men jeg liker pvp i mmo spill så eve online passer meg godt, som feks dette som hendte for litt over 1 uke siden: ccp egne rapport om henndelsen: Lenke til kommentar
42 Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 EVE Online anbefales sterkt. Som Anonimofied skriver har spillet et free2play-alternativ, men eg vil heller kalle det "ubegrenset trial", då denne typen konto har begrensninger som ligner på gamledagers trial-kontoer (14-21-dagers) Du får si ifra om du velger å prøve det ut Jeg har fått inntrykk av mange som har spilt dette i flere år at det er ikke vits å hoppe inn i det nå? Iallefall ikke om du ikke har noen som kan både hjelpe deg igang og spille med. Er dette feil ? Ser ingen grunn til at det ikkje er vits i å prøve det no. Spillet har en bedre tutorial enn det har pleid å ha, så du trenger ikkje nødvendigvis "opplæring" sjølv om det kan vere greit å få i begynnelsen. Ellers kan du ja ta kontakt med meg in-game om du lurer på noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå